eitaa logo
منطقه جنگی
949 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺حسین پاک: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. روایت حسین پاک از جنوب لبنان: 🔹 ‌يا أهلَ لا إلهَ إلا الله، من در جنوب لبنان، در حالی که جنگنده‌ها و پهپادهای دشمن لحظه‌ای مجاهدان و مردم را رها نمی‌کنند، و در شرایطی که فاصله‌ای با پیوستن به امام خویش ندارم، بدون هیچ انگیزه سیاسی به شما می‌گویم: 🔹 ‌این تأخیر در واکنش، موجب از دست رفتن چیزهایی می‌شود که دیگر قابل بازگشت نیستند. من به تفاهم نقضِ غرض و سرنوشت آن کاری ندارم؛ سخن من چیز دیگری است. این روند، اصل نهضت را در لبنان از میان می‌برد. 🔹 ‌با پشت‌گرمی به امام شهیدم و قائد مقتدرم می‌گویم: اگر زمان از دست برود، زمین از دست خواهد رفت. 🔹 ‌ملت ایران، فریب دوگانه «معیشت یا جنگ» را نخورید. این یک جنگ وجودی است. تأخیر در رویارویی، ما را تنها ضعیف‌تر می‌کند. 🔹 ‌حزب‌الله مهم‌ترین رکن امنیت‌ساز ایران در منطقه است. در هر نبرد آینده، اگر حزب‌الله نباشد؛ اگر آن هزاران فدایی که در سخت‌ترین روزها برای ایران جان می‌دهند نباشند؛ اگر ارتش و نیروی هوایی دشمن در جبهه‌ای دیگر درگیر نشوند، مسیر بسیار دشوارتر خواهد شد. 🔹 ‌برخی با تأخیر در ضربه و واکنش، اثرگذاری آن را از بین می‌برند و سپس به همین کاهش اثرگذاری استناد می‌کنند تا اصل اقدام را زیر سؤال ببرند. 🔹فریب دوگانه دروغین آمریکا و رژیم صهیونیستی را نخورید. دشمن، زمان را سلاح خود کرده است؛ و هر روز تأخیر، هزینه‌ای سنگین‌تر بر ما تحمیل می‌کند. ✍️نمی دانیم با آتش درون از غصه مردم مظلوم شیعه چکار کنیم😭 🇮🇷 @warnewsy
اگر چین تخفیف بدهد امضا می شود 🇮🇷 @warnewsy
«همانطور که نخست وزیر نتانیاهو تاکید کرد تحت هیچ شرایطی جز خلع سلاح حزب‌الله از منطقه تصرف شده در جنوب لبنان عقب‌نشینی نخواهیم کرد» -یسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل 🇮🇷 @warnewsy
خبرنگار صداو سیما: یک دور رفت و برگشت پیام با واسطه پاکستان بین دو‌طرف انجام شده یک دیدار هم با هیئت قطری برگزار شده است 🇮🇷 @warnewsy
وزیر خارجه پاکستان: ذخیره هسته‌ای ایران هنوز زیر زمین دفن شده است توافق بر کاهش درصد غنی‌سازی ذخیره هسته‌ای ایران انجام شد آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدند که دیپلماسی راه حل است آمریکا درخواست انتقال ذخیره هسته‌ای ایران را داشت و به راه‌حلی به نام «کاهش غنی‌سازی» رسیدیم. 🇮🇷 @warnewsy
شرکت اسرائیلی پایش دریایی: تنگۀ هرمز بسته است 🔹به خاطر پیمان‌شکنی آمریکا و اسرائیل در اجرای تفاهم‌نامه، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) دیروز اعلام کرد که تنگۀ هرمز بسته می‌شود اما ساعاتی بعد سخنگوی سنتکام ادعا کرد تنگه باز است و وزیر‌ خارجه آمریکا هم مدعی شد که شواهدی در مورد بسته شدن تنگهٔ هرمز نداریم. 🔹حالا شرکت اسرائیلی وینوارد می‌گوید در طول شب هیچ ترددی از تنگه مشاهده نشد؛ امروز صبح امروز هم فقط دو کشتی تجاری ردیابی شده‌اند. 🇮🇷 @warnewsy
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبرنگار صداوسیما(ایران) از ونس پرسید: متحد شما اسرائیل چیزی شبیه نسل‌کشی در لبنان انجام داده. مسئله اصلی متوقف کردن این است. ونس: خانم، من فکر می‌کنم ترامپ و آمریکا بیشتر از هر دولت دیگری در جهان برای متوقف کردن درگیری در لبنان تلاش کرده‌اند. صلح هرگز آسان نیست. صلح همیشه نیازمند کمی تلاش است. همیشه نیازمند کمی دادن و گرفتن است. اما ترامپ متعهد است که نه تنها به صلح بین آمریکا و ایران بلکه به صلح منطقه‌ای متعهد است. 🇮🇷 @warnewsy
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه ورود باقرشاه، سردار دیپلماسی عباس عراقچی و راننده مرحوم هاشمی رفسنجانی به محل مذاکرات در سوئیس 🇮🇷 @warnewsy
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جی دی ونس خطاب به خبرنگار صداوسیما: ما می‌خواهیم خاورمیانه را متحول کنیم. ایران عامل بی‌ثباتی منطقه‌ای بوده است. 🇮🇷 @warnewsy
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: ما از حق خود برای غنی‌سازی کوتاه نخواهیم آمد. ترامپ: بهتر است مواظب حرف‌هایش باشد. بهتر است خود را اصلاح کند، وگرنه ما بقیه کشور را تصاحب خواهیم کرد. 🇮🇷 @warnewsy
ترامپ به فاکس نیوز درباره تنگه هرمز: به آنها گفتم اگر آن را ببندی، کشوری نخواهی داشت حتی نمی‌توانی به کشور لعنتی خودت برگردی. ترامپ درباره توافق ایران: من یک گزینه ۶۰ روزه دارم. بعد از آن گزینه می‌توانم هر کاری که می‌خواهم انجام دهم. ترامپ درباره ایران: دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت خام به دلیل این تفاهم‌نامه با ایرانی‌ها از خلیج فارس خارج شد ( البته ۱۶ میلیون بشکه مال خود ایران بود) 🇮🇷 @warnewsy
هیات ایرانی با عکس مشترک با هیات آمریکایی مخالفت کرد 🇮🇷 @warnewsy