«همانطور که نخست وزیر نتانیاهو تاکید کرد تحت هیچ شرایطی جز خلع سلاح حزبالله از منطقه تصرف شده در جنوب لبنان عقبنشینی نخواهیم کرد»
-یسرائیل کاتز، وزیر دفاع اسرائیل
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
خبرنگار صداو سیما: یک دور رفت و برگشت پیام با واسطه پاکستان بین دوطرف انجام شده یک دیدار هم با هیئت قطری برگزار شده است
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
وزیر خارجه پاکستان: ذخیره هستهای ایران هنوز زیر زمین دفن شده است
توافق بر کاهش درصد غنیسازی ذخیره هستهای ایران انجام شد
آمریکا و ایران به این نتیجه رسیدند که دیپلماسی راه حل است
آمریکا درخواست انتقال ذخیره هستهای ایران را داشت و به راهحلی به نام «کاهش غنیسازی» رسیدیم.
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
شرکت اسرائیلی پایش دریایی: تنگۀ هرمز بسته است
🔹به خاطر پیمانشکنی آمریکا و اسرائیل در اجرای تفاهمنامه، قرارگاه خاتمالانبیا(ص) دیروز اعلام کرد که تنگۀ هرمز بسته میشود اما ساعاتی بعد سخنگوی سنتکام ادعا کرد تنگه باز است و وزیر خارجه آمریکا هم مدعی شد که شواهدی در مورد بسته شدن تنگهٔ هرمز نداریم.
🔹حالا شرکت اسرائیلی وینوارد میگوید در طول شب هیچ ترددی از تنگه مشاهده نشد؛ امروز صبح امروز هم فقط دو کشتی تجاری ردیابی شدهاند.
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خبرنگار صداوسیما(ایران) از ونس پرسید:
متحد شما اسرائیل چیزی شبیه نسلکشی در لبنان انجام داده. مسئله اصلی متوقف کردن این است.
ونس: خانم، من فکر میکنم ترامپ و آمریکا بیشتر از هر دولت دیگری در جهان برای متوقف کردن درگیری در لبنان تلاش کردهاند.
صلح هرگز آسان نیست. صلح همیشه نیازمند کمی تلاش است. همیشه نیازمند کمی دادن و گرفتن است.
اما ترامپ متعهد است که نه تنها به صلح بین آمریکا و ایران بلکه به صلح منطقهای متعهد است.
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه ورود باقرشاه، سردار دیپلماسی عباس عراقچی و راننده مرحوم هاشمی رفسنجانی به محل مذاکرات در سوئیس
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جی دی ونس خطاب به خبرنگار صداوسیما:
ما میخواهیم خاورمیانه را متحول کنیم. ایران عامل بیثباتی منطقهای بوده است.
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان: ما از حق خود برای غنیسازی کوتاه نخواهیم آمد.
ترامپ: بهتر است مواظب حرفهایش باشد. بهتر است خود را اصلاح کند، وگرنه ما بقیه کشور را تصاحب خواهیم کرد.
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
ترامپ به فاکس نیوز درباره تنگه هرمز:
به آنها گفتم اگر آن را ببندی، کشوری نخواهی داشت
حتی نمیتوانی به کشور لعنتی خودت برگردی.
ترامپ درباره توافق ایران:
من یک گزینه ۶۰ روزه دارم. بعد از آن گزینه میتوانم هر کاری که میخواهم انجام دهم.
ترامپ درباره ایران:
دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت خام به دلیل این تفاهمنامه با ایرانیها از خلیج فارس خارج شد
( البته ۱۶ میلیون بشکه مال خود ایران بود)
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy
صدا و سیما: خروج خبرنگاران در پی شرط قالیباف برای عدم حضور رسانهها در این نشست
#منطقه_جنگی 🇮🇷
@warnewsy