eitaa logo
منطقه جنگی
949 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
پرس تی وی: هیئت ایرانی اعتراض خود را به طرف آمریکایی اعلام کرده و اکنون در حال بررسی گزینه‌های پاسخ مناسب به تهدیدات لفظی اخیر دونالد ترامپ است. 🇮🇷 @warnewsy
مدیر عامل شرکت ملی نفت: از دوشنبه هفته گذشته، کشتی هایمان از خط فرضی محاصره، با ۲۵ میلیون بشکه نفت عبور کرده‌اند. 🇮🇷 @warnewsy
دبیرکل حزب‌الله: امروز ما پشتوانۀ بسیار بزرگی از سوی جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، رهبری و ملت ایران داریم ایران مقتدر را ببینید که تنگهٔ هرمز را به‌خاطر لبنان می‌بندد؛ ای دولت لبنان، این یک سلاح در دستان شماست. دبیرکل حزب‌الله: ای مقامات لبنان، روابط خود را با ایران ساماندهی و حل‌وفصل کنید حتی خود آمریکا نیز در حال سروسامان دادن به وضعیت و روابط خود با ایران است. کسی که دستور قطع رابطهٔ لبنان با ایران را داده بود، اکنون خودش درحال احیای رابطه با ایران است. 🇮🇷 @warnewsy
‌ خبرنگار صداوسیما: برخلاف ادعای برخی رسانه‌های خارجی هیچ مذاکره‌ای دربارۀ برنامۀ هسته‌ای ایران در ۸۰ دقیقه دور اول گفت‌وگوهای سوئیس، انجام نشده است. 🇮🇷 @warnewsy
سی‌ان‌ان به نقل از منبع دیپلمات: مذاکرات بر جنگ در لبنان، تنگهٔ هرمز و ذخایر هسته‌ای ایران متمرکز است. 🇮🇷 @warnewsy
فرانس 24: ملوانان در تنگه هرمز گرفتار شدند 🔹با وجود آغاز مذاکرات ایران و آمریکا در سوئیس، تنگه هرمز توسط ایران بسته شده و هزاران ملوان در این منطقه گرفتار شده‌اند؛ موضوعی که می‌تواند پیامدهای اقتصادی گسترده‌ای داشته باشد. 🇮🇷 @warnewsy
الجزیره: هیئت‌های ایران و قطر پس از پایان دور اول مذاکرات، مذاکرات دوجانبه‌ای را آغاز کرده‌اند 🇮🇷 @warnewsy
قالیباف: تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم/ آماده پاسخ هستیم 🇮🇷 @warnewsy
| سردار سیدجواد غفاری: والله به شما می‌گویم جنگ نزدیک است دشمن به دنبال پیدا کردن جای امام ماست. 🇮🇷 @warnewsy
*المنار: هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در اعتراض به تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد.* 🇮🇷 @warnewsy
اطلاعات سرّی و فوق محرمانه و طبقه بندی شده، مکان اورانیوم ها هست عزیزان! اگر با افشای اطلاعات سرّی مخالفید جلوی بازرسان آژانس را بگیرید. 🇮🇷 @warnewsy
| شبکه المنار لبنان اعلام کرد تیم مذاکره‌کننده ایرانی محل مذاکرات را ترک کرده و به اقامتگاه خود بازگشته است و تا زمانی که آمریکایی‌ها عذرخواهی نکنند برنخواهند گشت پ.ن:واکنش ما به تهدید های سگ زرد باید در تهران دیده میشد،نه پس از رفتن به سوییس و در سوییس! 🇮🇷 @warnewsy