یه سری وقتا میگیم عیبی نداره میگذره
ولی تا اعماق وجود عیب داشت و اصلا هم نگذشت
میگن اول سالت هر طوری باشی تا اخرش همون میمونی
ینی تا اخر سال شارژم ۱۰ درصده؟
امروز جزو معدود روزهایی بود که بدون گرفتن عکس خندیدم، بغض کردم و خوش گذشت 🌚