هدایت شده از - سـتـاد ترشـح دوپامـین.
چجوری شروعش کردن؟
با گفتن جمله هایی مثل: زنان تو ایران به جایی نمیرسن،حجاب اجباری،زنان ایران توسری خور مردان هستن،
لب مطلب این بود: بهتره سگ اروپایی باشی ولی نه یه زن تو ایران!
میخوام تو این محرم حل بشم و دیکه ادامه نداشته باشم ، میخوام تو محرم زندگی کنم.
کاش محرم ها از همدیگه فاصله نداشتن و هر ماه محرم بود مثلا محرم یک دو و سه وو ..
احمقانست ولی من به اینهمه محرم نیاز دارم