به کوروش به آرش به جمشید قسم
به نقش و نگار تخت جمشید قسم
که ایران همی قلب و خون من است
گرفته ز جان از وجود من است
بخوانیم همه این جمله در گوش باد…
چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
نمیفهمی کِی شب میشه ، کِی اخر هفته میشه ، کِی وارد ماه بعدی شدی ، اصلا کی سال تموم میشه ، بُعد زمان رو از دست دادیم انگار .
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینآخریننبردهمهدیبرمیگرده 🤍 ؛
#امامزمان