یه روز معلم گفت:
سعید با بالش یک جمله بساز
سعید:من یک گنجشک دیدم زدم به بالش.
معلم:نه این بالش نه آن یکی بالش
سعید:خب من زدم به آن یکی بالش.
معلم:اصلا بالش رو ولش کن با تشک جمله بساز
سعید:تو شک داری زدم به بالش؟
معلم:اصلا اینا رو ولش کن با تخت یه جمله بساز
سعید:خیالت تخت زدم به بالش.😂😂😂
🏹🐣
معلم بازنشسته شد👩🏻🏫
#طنز
دقیقا همونجام که عباس معروفی میگه:
دنبال زخمی تازه می گشت
تا درد کهنه اش را از یاد ببرد.
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
شما رو نمیدونم ولی من دلم میخواد برگردم به اون دورانی که میگفتیم : دختر خانوم با من دوست میشی ؟ 💘.
دلــ🇮🇷ـی☫
شما رو نمیدونم ولی من دلم میخواد برگردم به اون دورانی که میگفتیم : دختر خانوم با من دوست میشی ؟ 💘.
همون موقع یه دوست پیدا کردم که از کلاس دوم تا الان باهمیم
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
مثلا فور بزنید به خاطر شهید رئیسی :)
" اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "
#فور