1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
* آواربرداری از مدرسه شجره طیبه میناب
از آن طفل معصوم فقط همین کیف به یادگار ماند...
هدایت شده از - یهدهههشتادی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خونهرو برای چی زد🙂💔!!
عدهای هنوز گمان میکنند آزادی و رفاه از زیر چکمه سرباز آمریکایی و اسرائیلی بیرون میآید؛ تجربه نشان داده از چکمه اشغالگران فقط اشغال، تحقیر، ویرانی و کشتار بیرون آمده است.
حمله بشه ازتون نمیپرسه طرفدار جمهوری اسلامی هستی یا ضدش. .
همه رو باهم میزنه:)
دلــ🇮🇷ـی☫
خونهرو برای چی زد🙂💔!! عدهای هنوز گمان میکنند آزادی و رفاه از زیر چکمه سرباز آمریکایی و اسرائیلی ب
اول ویدیو دیدی یه خانوم بی حجاب داشت به مادرش التماس میکرد بیا بیرون؟؟
اگه حتی اسرائیل طرفداران جمهوری اسلامی رو میزنه پس چرا خونه ی اون خانم
بی حجاب رو زد؟؟
چرا خونه ی یه فرد باحجاب یا حتی نظامی و سپاهی رو نزد؟؟
بسه دیگه چشماتون رو باز کنید و حقیقت رو ببینید!
هدایت شده از "اِپینِفرین"
«کولههای خونین»
از سحر اصرار داشت امروز را حتما
ناشتا نخورده روزه میگیرد
تا افطار اگر نشد تا ظهر
کله گنجشکی روزه میگیرد
لقمه را درون جامیزی
قایم میکند ، اخر هی
کنار کتابها درون کیفش
میبیند و دلش ضعف میگیرد
از سحر تا صبح کنار تخت
روبروی آیینه با چند کش
مادرش میبافت مویش را
گوشواره هی تار مو میگیرد
حالا جای سرانگشت مادر
ترکشی لابهلای گیسویش
گوشواره جای تار مو
کم کم رنگ خون میگیرد
حالا امشب جای دستهای بابا
لقمه از دست رقیه میگیرد
به امید وعدهی افطار با زینب
ناشتا نخورده روزه میگیرد
_حائل