عجب جنگیه .
یک طرف روزه داران با دهان خشک ،
طرف دیگر متجاوزان اپستین با شکمی پر از گوشت انسان .
وای برکسی که در تشخیص حق و باطل ناتوان ماند .
چرا یکی نمیاد بزنه تو گوشم بگه چرا تو خواب گریه زاری میکردی؟؟
پاشو پاشو رهبر سخنرانی داره بدوووو
تو که خواب بودی موشک زدیم ترامپ و نتیانیاهو مردن.
پاشو بریم بیرون جشن بگیریم نه عزا!
بخندیم نه گریه!
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بلند شو علمدار علم رو بلند کن💔
بازم پرچم این حرم رو بلند کن💔