دلم میخواد الان بارون بباره
برم زیرش زار بزنم
گریه کنم
براش از بابام بگم
از مهربونیاش
از فداکاریاش
از تنهاییش
از اینکه حسرت کربلا به دلش موند
بعدشم از یتیمی خودم بگم براش
بگم یه ملت یتیم شدن
بارون از بالا بیاره من این پایین
بارون،بارون،بارون
دلــ🇮🇷ـی☫
همیشه سخنرانی های سید علی رو میدیدم و میگفتم خوشبحال اونایی که اونجان ولی همیشه میگفتم اشکال نداره ت
.
و دنیا یه دیدار با رهبری به
خیلی ها بدهکار موند💔