eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
ای‌اهل‌حرم‌میر‌و‌علمدار‌کجا‌رفت؟ سیدعلی ، آن‌سید‌سالار‌کجا‌رفت💔؟
دلم میخواد الان بارون بباره برم زیرش زار بزنم گریه کنم براش از بابام بگم از مهربونیاش از فداکاریاش از تنهاییش از اینکه حسرت کربلا به دلش موند بعدشم از یتیمی خودم بگم براش بگم یه ملت یتیم شدن بارون از بالا بیاره من این پایین بارون،بارون،بارون
ولی‌این‌ماه‌رمضان‌دوتاعلی‌روازمون‌گرفت💔 :)
🙂
تشنه لب ، روز دهم ، پیکر اربا اربا کربلایی تر از این عشق ندیدم هرگز : )💔 .
جبران نمیشوی ، حتی به گریه های عمیق؛ ای رهبر شهید 💔 .
این جنگ جنگ عاشورایی بود و دیروز هم ظهر عاشورا بود و امشب شام غریبان💔 . . .
۴۰ روز عزای عمومی؟ ما تا آخر عمرمون عزادار و داغداریم...❤️‍🩹💔
میگن دخترا بابایی اند . درسته ، الان ایران خانومِ ماهم بی بابا شده : )
ننگ بر رئیس جمهوری که بعد از شهادت رهبر رنگی پوشیده...