eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
140 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواد الان بارون بباره برم زیرش زار بزنم گریه کنم براش از بابام بگم از مهربونیاش از فداکاریاش از تنهاییش از اینکه حسرت کربلا به دلش موند بعدشم از یتیمی خودم بگم براش بگم یه ملت یتیم شدن بارون از بالا بیاره من این پایین بارون،بارون،بارون
ولی‌این‌ماه‌رمضان‌دوتاعلی‌روازمون‌گرفت💔 :)
🙂
تشنه لب ، روز دهم ، پیکر اربا اربا کربلایی تر از این عشق ندیدم هرگز : )💔 .
جبران نمیشوی ، حتی به گریه های عمیق؛ ای رهبر شهید 💔 .
این جنگ جنگ عاشورایی بود و دیروز هم ظهر عاشورا بود و امشب شام غریبان💔 . . .
۴۰ روز عزای عمومی؟ ما تا آخر عمرمون عزادار و داغداریم...❤️‍🩹💔
میگن دخترا بابایی اند . درسته ، الان ایران خانومِ ماهم بی بابا شده : )
ننگ بر رئیس جمهوری که بعد از شهادت رهبر رنگی پوشیده...
هنگامی که دلتنگ شهید سیدعلی‌ِخامنه‌ای شدید ، این پیام را ارسال کنید .