دلــ🇮🇷ـی☫
همیشه سخنرانی های سید علی رو میدیدم و میگفتم خوشبحال اونایی که اونجان ولی همیشه میگفتم اشکال نداره ت
.
و دنیا یه دیدار با رهبری به
خیلی ها بدهکار موند💔
قول میدی🤝
اگه خوندی؛🙂
تویکی ازگروهها
یــا کانالها که
هستی کپی کنی؟🙂
اللهم!(:
عجل!(:
لولیک!(:
الفرج!(:
اگه پای قولت هستی
کپی کن تا همه برا ظهور
حضرت مهدی(ع)دعا کنن..
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَج