eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
140 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجای دنیا همچین آقایی "داشت"؟؟
دلــ🇮🇷ـی☫
💔😞
یک روز چیه آقا جان؟؟ یک قرن از رفتنت میگذرد!
هدایت شده از پرایوت‌ یه‌داغون ِ‌محترم "
📸 و قابی که دیگر کامل شد _
دلــ🇮🇷ـی☫
📸 و قابی که دیگر کامل شد _
وفادار فقط آقا رحیم! حتی زمان شهادتش هم با آقا مون بود...
🚨🚨🚨 توجه ❌❌❌ احتمالا تا ساعات آینده نت داخلی هم قطع شود حتی تماس و پیامک ❌ تمهیدات لازم رو انجام بدید❌ ‼️ مساجد رو پایگاه خودتون بکنید 🚨 احتمال هک شدن تلویزیون یا... هست ‼️ طبق اعلام اگر تصویری از سران کشور دیدید که حرف و عملی از جمله تسلیم شدن انجام میدن بدونین ساخت هوش مصنوعی هست و دروغ است.🚨🚨🚨 🚨 دشمن به خیال خام خود، برای عملیات روانی و بقول خودشون ضربه نهایی دنبال این است که رسانه ملی را هک و با هوش مصنوعی احتمالأ تسلیم شدن مسئولان و نیروهای مسلح و... را اعلام کند.. ❌ از همین الان این موضوع را به بستگان و دوستان و آشنایان خود، سینه به سینه بگید و منتقل کنید تا سناریوی احتمالی این شیطان صفتان نقش بر آب شود.... 🚨 نگاه به هارت و پورت سگ کله زرد و نتانیابوی کثیف نکنید... ‼️ خبرها حاکی است که ضربات سهمگین و دقیق موشک های سپاه شیرازه دشمن را بهم ریخت.... ❌ تلفات دشمنان بسیار بالاست و وحشت و ترس و استیصال در بین نیروهای نظامی آمریکایی و صهیونیستی ایجاد شده، چون اونها از مرگ مثل سگ میترسن..چون در فرهنگ کثیف اونها چیزی به نام شهادت و جهاد و وجود ندارد... ✅ تا نابودی کامل این غده سرطانی زمانی نمانده، فقط ایستادگی و مقاومت و هوشیاری در برابر توطئه ها👌👌👌 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
افتخار میکنم مرید کسی هستیم که در شهادت او پاکان عالم عزادارند و کثافت های دوران خوشحال. برای حقانیت او همین بس که دشمنانش دشمنان خدا و دوستانش دوستان خدایند.
میشه برای سلامتی بچه های پدافند و امنیت هرچقدر میتونید صلوات بفرستید ؟؟
نشد نشد قربون "انگشتر توی دستش" برم:))
سلامتی رهبر عزیز مون مقام معظم رهبری صلوات رهبر نداریم که 💔 اقامون رفت