دلــ🇮🇷ـی☫
_حالت خوبه؟!.. +آره بابا، خوبم.. 🙂
اگر جویای احوال منی من سخت غمگینم ،
اگر هم از سر تکلیف میپرسی خداراشکر .
نمیدونم چرا سرما که میخورم دست پاهامم شُل میشه؛مثلا امروز:
شیش بار گوشیم از دستم افتاد،چهار بار با مُخ خوردم زمین🗿💔
قهوهاش را تمام کرد و گفت:
"چطور انقدر خوب دیگران را دلداری میدهی؟"
خندیدم و گفتم حرفایی را میزنم که
دوست داشتم دیگران به من بگویند.
- ناراحت شدی از حرفم؟
+ نه اصلااااااااا؛ آخه من آدم نیستم، قلب ندارم، روح ندارم، از کسی ناراحت نمیشم، راحت باش.