به هرکی دل بستم؛
آخرش یه کاری کرد که درِ دلُ بستم....👩🦯💔
مجبورم شدم،ینی مجبورم کردن ببندم...
_ چجوری از پسش براومدی ؟!
+ راستش .. دیدم کسی برنداشت نعشم از زمین ؛ خود نعش خود به شانه گرفتم ُگریستم .
تنم تابوت غمگینی که جانم رانمی فهمد
دل تنگم حصار استخوانم را نمی فهمد
شبیه بغض نوزادی که ساعتهاست می گرید
پر از حرفم کسی اما زبانم را نمیفهمد
انارم دانه دانه دانه دانه دانه غم دارم
کسی تا نشکنم راز نهانم را نمیفهمد
دلم تنگ است و می گریم،دلم تنگ است و میخندم
کسی که نیست دیوانه جهانم را نمی فهمد
چنان درآتش غم سوخته جانم که میدانم
پس ازمرگم کسی نام و نشانم را نمیفهمد
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری که آدم ها با قلب و روح و ذوق من کردن...