ناراحت کردن به ناحق یه آدم مثل پرت کردن یه تبر به آسمونِ که نمیدونی کجای زندگیت قراره برگرده پایین و یقه خودت رو بگیره.
شکست عشقیو وللش ..
تا حالا شده کلی گشته باشی چندتا عکس قشنگ پیدا کنی و ذخیره کنی بعد بری تو گالری ببینی ذخیره نشده:///