ناراحت کردن به ناحق یه آدم مثل پرت کردن یه تبر به آسمونِ که نمیدونی کجای زندگیت قراره برگرده پایین و یقه خودت رو بگیره.
شکست عشقیو وللش ..
تا حالا شده کلی گشته باشی چندتا عکس قشنگ پیدا کنی و ذخیره کنی بعد بری تو گالری ببینی ذخیره نشده:///
خدا نمیاد مستقیم بهت بگه دوست داره، یهو یه آدم مزخرف و تاکسیک رو از زندگیت حذف میکنه.
-
دلم میخواد تو مظلومانهترین
حالت ِممکن و چشمای ِاشکی
بهش بگم که :
دلَم واست تنگ شده قلب دزد : ) .
-