هیچ مدرسه ای بالاتر از تجربه نیست؛
اما حیف و صد حیف که شهریه ی آن به گرانی عمر است!
-
منآدمزیادفکرکردنم ..
منآدمخودخوریام ..
منآدمحوصلهسربریام ..
آدمپرحرفیمولیبیشترباخودمصحبتمیکنم !
منآدممهربونیامولیزودرنجم
زودعصبیمیشم ..
منآدمکینهاینیستم
ولیخیلیچیزاروخوبیادممیمونه .
-