eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
142 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
919 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
- من‌آدم‌زیادفکر‌کردنم .. من‌آدم‌خودخوری‌ام .. من‌آدم‌حوصله‌سربری‌ام .. آدم‌پرحرفیم‌ولی‌بیشترباخودم‌صحبت‌میکنم ! من‌آدم‌مهربونی‌ام‌ولی‌زودرنجم‌ زودعصبی‌میشم .. من‌آدم‌کینه‌ای‌نیستم ولی‌خیلی‌چیزاروخوب‌یادم‌میمونه . -
می‌جویم اما نیستی در هیچ جایِ شب.
اما گاهی گریستن نیز انسان را تسلی نمی‌بخشد.
اینقد حالم بده ک حاضرم خودمو از همین پنجره پرت کنم پایین گوجم دربیاد🎀
81K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکیم نداریم بهمون از اینا بگع...
بچه ها اگر من میگم یکیم نداریم؛ منظورم یه رفیق دختره فکرای بد بد نکنین🚶‍♀️💔
درحال‌حاضر‌به‌قدری‌بی‌حوصله‌شدم‌که‌ ترجیح‌میدم‌توذهن‌همه‌مقصر‌باشم‌تا‌اینکه قانعشون‌کنم/:=
نوشته بود: بعضی اتفاقا مثل دریان،اول غرقت میکنن بعد جنازتو برمیگردونن به زندگی!
میخوابی، بلند میشی، شرمنده رویاهات میشی.
Me: