-
منآدمزیادفکرکردنم ..
منآدمخودخوریام ..
منآدمحوصلهسربریام ..
آدمپرحرفیمولیبیشترباخودمصحبتمیکنم !
منآدممهربونیامولیزودرنجم
زودعصبیمیشم ..
منآدمکینهاینیستم
ولیخیلیچیزاروخوبیادممیمونه .
-
درحالحاضربهقدریبیحوصلهشدمکه
ترجیحمیدمتوذهنهمهمقصرباشمتااینکه
قانعشونکنم/:=