رفقا یه کمک ازتون میخواستم !!
شما بودید با پول ۵۰ شب تجمعتون BMW میخریدید یا بنز؟
واقعا کلافه شدم نمیدونم پولهامو چکار کنــم 😄🙏🏻
دلــ🇮🇷ـی☫
چقدر میتونن آدمابدشن ... | @aghavazir |آقایِ وزیر
بچههای بالا خبر رسوندن که ایشون مجبور شد قفل کنه ایدیشو صاحب کارشم ازش شکایت کرده چون باعث شده از مغازش شکایت کنن و امتیازش تو برنامه های بلد و نشان از 4.5 به 1.7 برسه 🤡✅
دلــ🇮🇷ـی☫
چقدر میتونن آدمابدشن ... | @aghavazir |آقایِ وزیر
خاک تو سر خرش کنم احمق لاشخور