دلــ🇮🇷ـی☫
ولــی ی زخمـایـی هست بدتـر از مرگــه!...
ایتا مرد... 💔
خاک بر سرش با این کیفیتش که به درد عمش میخوره
دلــ🇮🇷ـی☫
من از جمله ی«فدای سرت» خیلی خوشم میاد بهم حس مـهـم بودن میده!... فدای سرت رفت! فدای سرت غذا سوخت!
با اینکه نمیشناختم...
ولی بخاطر حرفش ذوخعلی شدمم🗿💘
عاشقی گفتا خدایا قبر میخواهم چکار؟
بی نشانم کن ببینم تربتم زهرایی است
حلال کنید
یاعلی «ع»
711.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری ندارم با محتواش ، اون صدای سوتی که داره میاد ُ فقط گیمرایی که بازی جنایی میکنن درك میکنن ..
خبب خانوما یذره کم کاری داشتم تو گروهمون و فرمانده از دستوم عصبانیع
میام پیوی های شوماهاا😂💔