eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
142 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
976 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
دلــ🇮🇷ـی☫
خوبم. -
ـ چطوری ؟ +(چون به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن) عالی‌ام، تو چطوری ؟
می‌گفت : سنگ خیلیا رو به سینه زدیم ولی همون سنگا خورد به سرمون:/
که از فراقِ تو جانم به لب رسیده ولی ، فدایِ آمدنت! جانِ ما که قابل نیست :) ..
گاهی اوقات ما از آدمها ناراحت نمی‌شیم؛ فقط حسرت می‌خوریم که خودمون چرا اونهمه بودیم، صدمون رو گذاشتیم.
‌ ‌دیدی؟ آدما رفتن، حتی اونایی که قول دادن هیچوقت تنهات نمی‌ذارن.
ببینید میدونم امتحان دارما اینم میدونم بايد الان برم بشينم بخونم ولی اینکه چرا نمیتونم برم بخونم رو نمیدونم
سرانجام فراموشت میکنم و تو دیگر هیچگاه اینگونه دوست داشته نخواهی شد .
ما هرچی خوردیم عَ خودی بودع....🚶‍♀️💔/
- اگر او توانسته مرا فراموش کند، من هم می‌توانم. + می‌بینی، هنوز دوستش داری. - از کجا معلوم؟ + هنوز می‌خواهی کارهایی را بکنی که او کرده. داستایوفسکی.
پیرش‌ کردم‌‌‌ ؛ دلی‌ رو‌ که‌ داشت‌ بچگی‌ میکرد !..