دلــ🇮🇷ـی☫
خوبم. -
ـ چطوری ؟
+(چون به تو حاصلی ندارد غم روزگار گفتن)
عالیام، تو چطوری ؟
گاهی اوقات ما از آدمها ناراحت نمیشیم؛ فقط حسرت میخوریم که خودمون چرا اونهمه بودیم، صدمون رو گذاشتیم.
ببینید میدونم امتحان دارما
اینم میدونم بايد الان برم بشينم بخونم
ولی اینکه چرا نمیتونم برم بخونم رو نمیدونم
- اگر او توانسته مرا فراموش کند، من هم میتوانم.
+ میبینی، هنوز دوستش داری.
- از کجا معلوم؟
+ هنوز میخواهی کارهایی را بکنی که او کرده.
داستایوفسکی.