گاهی اوقات ما از آدمها ناراحت نمیشیم؛ فقط حسرت میخوریم که خودمون چرا اونهمه بودیم، صدمون رو گذاشتیم.
ببینید میدونم امتحان دارما
اینم میدونم بايد الان برم بشينم بخونم
ولی اینکه چرا نمیتونم برم بخونم رو نمیدونم
- اگر او توانسته مرا فراموش کند، من هم میتوانم.
+ میبینی، هنوز دوستش داری.
- از کجا معلوم؟
+ هنوز میخواهی کارهایی را بکنی که او کرده.
داستایوفسکی.
*اینو کسایی که کانال دارن بخونن و هدایت کنن تو چنلشون*✨️
تا زحماتی که برای چنل میکشید رو بقیه بفهمن!🥺
۱_میدونستید وقتی شما عضو میشید چقدر خوشحال میشن؟🥺❤️
۲_میدونستید وقتی که لف میدید چقدر ناراحت میشن؟🥺💔
۳_میدونستید وقتی که تعداد بازدید ها زیاد میشه بیشتر تلاش میکنن که لف ندید؟🥲
۴_میدونستید مالک روزها زحمت میکشه که عکس دانلود کنه ولی شما لف میدید؟ 🙊❤️🩹
۵_میدونستید چقدر چشماشون درد میگیره که فقط توی کانال فعالیت کنن؟💔
۶_میدونستید نمره های بد میگیرن چون همش سرشون توی گوشیه و برای شما فعالیت می کنن؟😔📝❌️
۷_میدونستید چقدر اینترنت مصرف میشه که فقط تو کانال فعالیت شه که لف ندید؟🫠
۸_میدونستید چقدر پدر مادر ها دعوا میکنن باهاشون چون سرشون توی گوشیه؟🚫😞🚫
۹_میدونستید وقتی آمار چنل بالا میره مدیر ها چقدر خوشحال میشن؟🙁💔
۱۰_میدونستید دانلود عکس فیلم یا هرچیزی چقدر حافظه گوشیشونو میگیره؟📱📵
پس درک کنید دوستان❤️🙃
مرسی که تا اینجا خوندی!💕