eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
"16:16" تایم فداتون 🥲🤏🏻 پ. ن: با اِک دقیقه تاخیر 🙂
فدایِ سرت که من قسمتم مثل مویِ تو پریشونیه ؛
منو ببخش بابت ناراحت کردنت، عادتمه، هرچی بیشتر یکیو دوستت داشته باشم، بیشتر گند میزنم‌.
اگه یک شهر بگن تو اشتباهی تورو از اون شهر برمیدارم و میرم.
بعد از مرگ،مغز انسان تا ۷ دقیقه زنده میمونه تا بهترین خاطرات زندگیشو دوباره مرور کنه خواستم بگم تو ۷ دقیقه منی .
دلتنگتم،اما هرگز آويزان كسى نميشوم. عشق،به حرمت خواسته شدن,محترم است.
گریه هایش را ندیدم خندهایش چرا قهرمانِ قلبِ من باباتویی بعد خدا
باشد که هر قطره عرقی برای من ریختی برایت رودخانه ای از بهشت شَوَد ؛ پدر
از کودکی بازارنازم داشت رونق اولین خریدار اداهایم پدرم بود
واژه‌ها را از دَهانم یک به يک دزديد و رفت، سهم ِ من از عشق شعرى شد بنام ديگرى . .
‌اگه پامو تکون ندم، یهو دیدی بلند شدم داد زدم