بعد از مرگ،مغز انسان تا ۷ دقیقه زنده میمونه تا بهترین خاطرات زندگیشو دوباره مرور کنه خواستم بگم تو ۷ دقیقه منی .
واژهها را از دَهانم یک به يک دزديد و رفت،
سهم ِ من از عشق شعرى شد بنام ديگرى . .
انگار دو نفر درونم هستند
یکی میخواهد تمـام دنیا را ببیند
و دیگری حتی نمیخواهد، اتاقش را ترک کند .
بنده اعتکاف بودم و نمیتونستم فعالیت کنم،
دمتون گرم که موندید و نرفتید با معرفتا
ولی اگه میشه زیادمون کنید عشقا