eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
تا صب یا من علومو تموم میکنم،یا علوم منو!
به اون رفیقت که تا امتحانا شروع میشه دنبال شوعر میگرده بگو: به جا این کارا بشین درستو بخون چون خواستگار که بیاد اولین چیزی که میپرسه میگه ببخشید معدلتون چنده؟؟ حالام بیشین بخون بدبخت....
جداییِ ما کارما نبود ،   کارِ تو بود ..
خواعرا لف ندین دارم درس میخونم، و هیچی تو کلم نمیرع و مطمئنم امتحان فردارو ریدم عَ بیخ...🦦
تایم فدام...
. من از اهالی ای‌کاش‌های بی‌ثمرم اگر تو خسته‌ای از من، من از تو خسته‌ترم .
سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران، گرفتن خودت از آنها باشد ...
مامانا چجوری ظرف میشورن خیس نمیشن؟ دو تا قاشق شستم داشتم غرق میشدم
حرفایی که زیادی قشنگن واقعی نیستن!
‌به يه "بيا بغلم ببينم چته تو" نيازمندم.
‌گل دادن و گل گرفتن کاریزماتیک ترین حرکته که هیچوقت تکراری نمیشه:))