سعی کن آنقدر کامل باشی
که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران،
گرفتن خودت از آنها باشد ...
همیشه کنار گذاشتن
به معنای دوست نداشتن نیست
یه وقتایی بیخیالِ آدما میشی
چون میبینی دارن به معنای
واقعی روحت و خسته میکنن.❤️🩹
سلام بر آنهایی که قرار بود پناه هم باشیم، اما بر روح هم زخمهایی به جا گذاشتیم که هنوز التیام نیافتهاند.
زندگی خیلی عجیبه. به خودت میای و میبینی کسایی رو از زندگیت حذف کردی که یه روزی ترس از دست دادنشون رو داشتی.
نمیتونی دل من رو بشکنی و زندگیت بی هیچ تغییری به روال قبل ادامه پیدا کنه. تاوان بده و ناراحت شو عزیزم.