eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
. من از اهالی ای‌کاش‌های بی‌ثمرم اگر تو خسته‌ای از من، من از تو خسته‌ترم .
سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران، گرفتن خودت از آنها باشد ...
مامانا چجوری ظرف میشورن خیس نمیشن؟ دو تا قاشق شستم داشتم غرق میشدم
حرفایی که زیادی قشنگن واقعی نیستن!
‌به يه "بيا بغلم ببينم چته تو" نيازمندم.
‌گل دادن و گل گرفتن کاریزماتیک ترین حرکته که هیچوقت تکراری نمیشه:))
همیشه کنار گذاشتن به معنای دوست نداشتن نیست یه وقتایی بیخیالِ آدما میشی چون میبینی دارن به معنای واقعی روحت و خسته میکنن.❤️‍🩹
سلام بر آن‌هایی که قرار بود پناه هم باشیم، اما بر روح هم زخم‌هایی به جا گذاشتیم که هنوز التیام نیافته‌اند.
‌هرچی شد گفتی میگذره، ولی هر دفعه که گذشت بدتر شد.
زندگی خیلی عجیبه. به خودت میای و می‌بینی کسایی رو از زندگیت حذف کردی که یه روزی ترس از دست دادنشون رو داشتی.
نمی‌تونی‌ دل من رو بشکنی و زندگیت بی هیچ تغییری به روال قبل ادامه پیدا کنه. تاوان بده و ناراحت شو عزیزم.
کاش آدما از نزدیک هم همونجوری که از دور فکر میکردیم هستن، بودن.