همیشه کنار گذاشتن
به معنای دوست نداشتن نیست
یه وقتایی بیخیالِ آدما میشی
چون میبینی دارن به معنای
واقعی روحت و خسته میکنن.❤️🩹
سلام بر آنهایی که قرار بود پناه هم باشیم، اما بر روح هم زخمهایی به جا گذاشتیم که هنوز التیام نیافتهاند.
زندگی خیلی عجیبه. به خودت میای و میبینی کسایی رو از زندگیت حذف کردی که یه روزی ترس از دست دادنشون رو داشتی.
نمیتونی دل من رو بشکنی و زندگیت بی هیچ تغییری به روال قبل ادامه پیدا کنه. تاوان بده و ناراحت شو عزیزم.