من آدم هایی را دیدم و میشناسم
که در پشت چهرهزیبا و آرامشان
ذات کثیفشان را پنهان کرده بودن ..
-
آره ..
منهیچوقتاولویتکسینبودم ؛
هیچوقتکسیدوستمنداشته ؛
هیچوقتشاگردمحبوبمعلمامنبودم ؛
هیچوقتکسیعاشقمنبوده ؛
ولیحداقلهمیشهخودمبودم ُنقشبازینکردم
-
نوشته بود:
«از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن...»
و انگار این تعریف عزیزترین آدم زندگیم بود!
یه جا نوشته بود :
تو فکر میکنی همه مثل خودتن و این حس دمار از روزگارت در میاره ://