eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
142 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
تماشا کن!...
شدید نیازمند الهی به رقیه هاتون هستم و لطفا اگر کانالی دارید فور کنید...
من آدم هایی را دیدم و می‌شناسم که در پشت چهره‌زیبا و آرامشان ذات کثیفشان را پنهان کرده بودن ..
- آره .. من‌هیچوقت‌اولویت‌کسی‌نبودم ؛ هیچوقت‌‌کسی‌دوستم‌نداشته ؛ هیچوقت‌‌‌‌شاگردمحبوب‌معلمام‌نبودم ؛ هیچوقت‌کسی‌عاشقم‌نبوده ؛ ولی‌حداقل‌همیشه‌خودم‌بودم ُنقش‌بازی‌نکردم -
لف ندید دیه🚶‍♀️🚶‍♀️ خوبه گفتم زیادمون کنید بعد دارید کممون میکنید...👩‍🦯💔
_ آب برمیگرده اما ماهی دیگه مرده!..... _
- دوست داشتن و عشق کلمه ای کلیشه ایست ادمی باید برای ادمی پناه باشد . -
نوشته بود: «از کسی که تو سختی، ریشه هاتو به امید گره میزنه مواظبت کن...» و انگار این تعریف عزیزترین آدم زندگیم بود!
حیف شب ک بخاطر تویِ ماست بیدار موندم
بعضی از آدما رو دستشونو میگیری که سر پا بشن . . آماده میشن که سوارت بشن ://
یه جا نوشته بود : تو فکر میکنی همه مثل خودتن و این حس دمار از روزگارت در میاره ://