eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
141 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1هزار ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
بچااااا کومک داداشم ۴ سالشه زده گوشی بابامو شیکونده بابامم میگه من گوشی ندارم گوشیتو بده برا من باشه😭😭😂😂 الان من چه گِلی به سرم بگیرممم
‌باشد که رها شویم از رنجی که به قول شاملو، از آن ما نیست.
برنگرد به اونجایی که گریه‌هات شروع شد.
بدون شرح:
بی‌تو بی‌معنایم، چون قصه‌ای بی‌پایان، چو ابر دور از باران...
هنوزم می‌خوامت ولی خیلی ازت دلخورم... من پر از درد و دلهره‌ام
شنیدن این جمله تو مشکلات:))))
_ آن کسی را که تو می‌جویی کِی خیالِ تو به سَر دارد ؟ بس کن این ناله و زاری را بس کن او یار دگر دارد ... فروغ فرخزاد _
_ به خودم آمدم انگار تویی در من بود ، این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود :) _
‌هر بار شادی سراغم را گرفت، غمگین شدم که با تو تقسیم نمی‌کنم.
و ما مجبوریم چنین زندگی کنیم، بر لبه‌ی ویرانی، قوی ، تنها . . . 🩶