eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
143 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
957 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
بدون شرح:
بی‌تو بی‌معنایم، چون قصه‌ای بی‌پایان، چو ابر دور از باران...
هنوزم می‌خوامت ولی خیلی ازت دلخورم... من پر از درد و دلهره‌ام
شنیدن این جمله تو مشکلات:))))
_ آن کسی را که تو می‌جویی کِی خیالِ تو به سَر دارد ؟ بس کن این ناله و زاری را بس کن او یار دگر دارد ... فروغ فرخزاد _
_ به خودم آمدم انگار تویی در من بود ، این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود :) _
‌هر بار شادی سراغم را گرفت، غمگین شدم که با تو تقسیم نمی‌کنم.
و ما مجبوریم چنین زندگی کنیم، بر لبه‌ی ویرانی، قوی ، تنها . . . 🩶
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست شب بر همه خوش یا علی ما رو هم دعا کنید . .
فکت حق:
یعنی میشه شهید شم؟...🫀
دقت كردين همه تنهاییم؟! ، فقط هر از گاهی یکی میاد تو زندگیمون یه دوری میزنه یه موز برمیداره میره :)))