eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
143 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
957 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
حق با تو بود مامان، محبت بیش از حد، دل آدمارو میزنه.
در سکوتِ شب، انسان به خودش نزدیک‌تر از همیشه است.
بعضی از آدمها ثابت میکنند، که برای اعتماد کردن همیشه زود است.
شب رفیق خوبیه ولی خیلی سوال میپرسه..💔👩🏻‍🦯
احساس ناکافی بودنم از اینجا شروع شد:
گاهی نداشتن ‍ِ هیچ‌کس بهتر است ؛ باور کن بعضی‌ها تنهاترت میکنند .
چیزی که قابل احترامه حقایقه، نه عقاید و علایق.
بدترین ترکیب : ناراحتی + نگرانی .
این توانایی رو از کجا میارید که وقتی تقصیر شماست یه جوری همه چیو بر میگردونید که تقصیر ما بشه!
زندگی کردن برای آدم‌هایی که زیادی به همه‌چیز اهمیت می‌دهند، سخت‌تر است.
شاید🚶🏻