این توانایی رو از کجا میارید
که وقتی تقصیر شماست یه جوری همه
چیو بر میگردونید که تقصیر ما بشه!
یه روز معلم گفت:
سعید با بالش یک جمله بساز
سعید:من یک گنجشک دیدم زدم به بالش.
معلم:نه این بالش نه آن یکی بالش
سعید:خب من زدم به آن یکی بالش.
معلم:اصلا بالش رو ولش کن با تشک جمله بساز
سعید:تو شک داری زدم به بالش؟
معلم:اصلا اینا رو ولش کن با تخت یه جمله بساز
سعید:خیالت تخت زدم به بالش.😂😂😂
🏹🐣
معلم بازنشسته شد👩🏻🏫
#طنز