یه روز معلم گفت:
سعید با بالش یک جمله بساز
سعید:من یک گنجشک دیدم زدم به بالش.
معلم:نه این بالش نه آن یکی بالش
سعید:خب من زدم به آن یکی بالش.
معلم:اصلا بالش رو ولش کن با تشک جمله بساز
سعید:تو شک داری زدم به بالش؟
معلم:اصلا اینا رو ولش کن با تخت یه جمله بساز
سعید:خیالت تخت زدم به بالش.😂😂😂
🏹🐣
معلم بازنشسته شد👩🏻🏫
#طنز
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .