دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
حرف قشنگی زد:
*خوشحالترین ورژن آدما دوست داشتنیترین ورژن شون از نظر دیگران نیست.
دیدی وقتی یه جوجه وابستت میشه
هر جا میری دنبالت
بدو بدو میاد و در نهایت
ناخواسته زیر پات له میشه؟
قصه زیادی پای آدما بودن هم همینه.