دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی
شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست
شب بر همه خوش
یا علی
ما رو هم دعا کنید . .
شاید باورتون نشه ولی الان دارم میرم بخوابم
تا حالا داشتم کاردستی درست میکردمممم
چیشام وا نمیشهههههههههههه....
سلامی به اقامون بکنیم"
ࢪو بــه قـبــلـه:
الـسَـلـامُ عـلـیـکَ یـا بــقـیـَّهَ الـلّـه
یـا ابــاصـالـٍحَ الـمـهدﻯ یـا خـلـیـفـتـه الـرحـمـن و یـا شـریـک الـقـࢪان
ایـُّهـا الـمـامَ الـاِنـس ولـجّـانّ سـیَّـدی
و مَـولـای الـاَمـان الـاَمـان . . .(:🍃
مژده ای اهل ولا نیمه شعبان آمد...
بوی عطر ختن و نرگس و ریحان آمد...
نرگس آورد به دنیا پسری فرخ روی
که ز یمن قدمش دیده به حیران آمد....