هدایت شده از •خانوم ِنویـسنده•
آقـا جانم ،
سـلام باباـی غریبم . .
سـلام آقای پروانه ها . .
سلام آقای دلشکسته ها . .
سلام زیبای تمام زیبایی ها . .
سلام مرهم دل های شکسته . .
نگاهی به ما بینداز . .
به نوکـر هاـی بی معرفتت💔
آقـا جانم ،
بـدان که با اشـک مینویسم ، . .
مینویـسم از دلـی شکسته ؛
مینویسم از آقای بی کسـی که هر روز نوکر هایش به اسـم دعا میکند و نوکر هایش . . . .
نوکر هایش با گناهانشان ،
دل شکسته اش را بیشتـر میشکنند ؛
آقا جـانم ،
بیا بابا مهـدی عالـم !
ما دوستت داریـم . .
زیاد🫂🫂🫂🫂
انتظار تو ، مارا میکشد ، تو فقط بیا بابا مهدـی . .
برایـت غوغـا میکنیم !!
هدایت شده از سـاداتنـوشت 🇮🇷؛
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان ِاصحاب سبتْ رو باهم بشنویم !!
سکوت در برابر گناه نجات نمیاره❌😔!!
رفیق بیا باهم امربه معروف کنیم و به تعداد یاران امام زمانمون اضافه کنیم🥲؛
#کلیپانه | @HODASADAT_313
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ـ یادته ؟
بخون باهاش :)))))
#فور
| @seyedebram |
این که برای خجالت زده نشدنِ کسی وانمود کنی چیزی رو ندیدی، یکی از عمیقترین و نادرترین درجاتِ شعوره.
دلــ🇮🇷ـی☫
دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارد🫀✨
.
مینویسم که "شب تار سحر میگردد"
یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد