eitaa logo
دلــ🇮🇷ـی☫
142 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
976 ویدیو
20 فایل
《به نام مرهم دل های مرده》 اینجا؟ چنل دل شکسته ها! گل سرخم چرا پژمرده حالی¿🥀 بیا قسمت کنیم دردی که داری بیا قیمت کنیم بیشش "به من ده" که تو نازک دلی طاقت نداری! کپی؟؟ما داریم زحمت میکشیم؛ فوروارد قشنگ تره✅ آیدیم جهت کار داشتن:@taSahhod
مشاهده در ایتا
دانلود
«من لا يخشى حزنك لا يستحقك» کسی که از غمگین شدنت نمی‌ترسد، لیاقت داشتنت را ندارد...
بدون شرح ..
بدترین توانایی انسان این است، که بلد باشد با همه چیز مدارا کند.
من خطاب به آلارم گوشیم :
اگر پایان را میدانستم هیچوقت آغاز نمیکردم.
متاسفانه با وجود دلقک بودنم، خیلی غمگینم.
دلــ🇮🇷ـی☫
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است
اللهم الرزقنا توفیق شهادته فی سبیلک تحت رایته ولیک المهدی شب بخیر گفتن ما محض اداب ادب است ور نه چون شب برسد اول بیداری ماست شب بر همه خوش یا علی ما رو هم دعا کنید . .
هدایت شده از ایران جان🎒:)
هدایت شده از نپنتی*
زندگی تماما دردِ اون چیزی که قشنگش می‌کنه دواست که خیلی کمه .
هدایت شده از آسِیدْاِبرآهیم؛
مذاکرات کثیف >>>🚮 | @seyedebram |