💢بازدید رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از مرکز گذری کاهش آسیب (DIC)
🔻به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، روز دوشنبه 26 آبان ماه 1404، دکتر حسین معصومیاصل «رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه»، دکتر نعمت اله عزیزی «سرپرست معاونت بهداشت ساوه» و کارشناس مسئول واحد سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت ساوه از مرکز گذری کاهش آسیب (DIC) بازدید بهعمل آوردند.
🔻در جریان این بازدید مسئولین از نزدیک در جریان وضعیت ارائه خدمات قرار گرفتند و نیازها و چالشهای موجود را مورد ارزیابی قرار دادند.
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh