🔴 تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز به پویش «من هم تست از آی وی می دهم» پیوست.
هدف از اين پویش، افزایش آگاهی، شکستن تابو و ترویج مشاوره و آزمایش داوطلبانه و محرمانه است.
#hiv
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
34.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#اچ_آی_وی
🔷🔹تفاوت عفونت اچ آی وی و بیماری ایدز و تشخیص بیماری
🌐 از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر ماه با پویش سراسری «من هم تست اچ آی وی می دهم»
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
🟣 فوق تخصص گوارش و کبد
🔵 زخم معده پس از درمان کامل نیاز به مصرف طولانیمدت دارو ندارد
💛 دکتر سمیه خیاطیان، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو هیات علمی دانشگاه تهران:
✅ حداکثر دوره درمان زخم معده ۱۲ هفته است
✅ بیماران باید مطمئن شوند زخم معده به طور کامل درمان شده است و تنها در این صورت میتوان مصرف دارو را قطع کرد.
#تیم_ملی_سلامت
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
زمان:
حجم:
3.6M
⭕گفتگوی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با برنامه «شب چراغ» رادیو فارس درباره جشنواره عکس «ایران جوان»
🔵دکتر حسین کرمانپور:
◀️دریافت ۲۰۰۰ اثر در دومین جشنواره بین المللی عکس «ایران جوان» تاکنون
◀️پیری جمعیت معضل جهانی است
◀️باید کمک کنیم آینده کشور، آینده جوانی باشد
#تیم_ملی_سلامت
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
💢برگزاری مانور تخلیه اضطراری با سناریوی آتشسوزی در بیمارستان فوق تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه
🔺به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۴،بهمنظور افزایش سطح آمادگی کارکنان و ارتقای توان پاسخگویی در شرایط بحرانی، مانور تخلیه اضطراری با سناریوی آتشسوزی در بیمارستان فاطمه الزهرا برگزار شد.
🔸در این مانور، حادثهی فرضی آتشسوزی در بخش داخلی (یک) در قسمت آبدارخانه شبیهسازی شد و تیمهای عملیاتی بیمارستان بر اساس وظایف تعیین شده در قالب سامانه فرماندهی حادثه (HICS) وارد عمل شدند. در جریان تمرین، اقدامات لازم برای اعلام وضعیت اضطراری، اطفای حریق، تخلیه بیماران، انتقال ایمن آنان و کنترل شرایط بحرانی بهصورت هماهنگ اجرا گردید.
🔸دکتر سید فرهاد طباطبایی یزدی رئیس بیمارستان در نقش فرمانده حادثه ضمن هدایت عملیات، بر هماهنگی بین واحدها و اجرای دقیق مراحل مدیریت بحران نظارت مستقیم داشت.
🔸این برنامه با حضور فعال اعضای سامانه فرماندهی بیمارستان، تیمهای تخلیه و پشتیبانی و با نظارت کارشناس هماهنگی پدافند غیرعامل دانشکده و نماینده معاونت درمان برگزار شد.
🔸در پایان مانور، جلسهای با هدف ارزیابی و تحلیل عملکرد با حضور اعضای سامانه فرماندهی حادثه تشکیل شد و ضمن بررسی نقاط قوت و قابل بهبود، بر استمرار آموزشها، تقویت زیرساختهای ایمنی و آمادگی بیشتر در مواجهه با حوادث تأکید گردید.
🌐https://www.savehums.ac.ir/fa/news/9696
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh