💢 برگزاری نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی در دانشکده علوم پزشکی ساوه
🔺 به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه، روز پنجم آذرماه ۱۴۰۴ نشست کمیسیون ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی در حوزههای بهداشتی، درمانی و دارویی با حضور رئیس دانشکده، معاون درمان، مدیریت غذا و دارو، سرپرست مدیریت نظارت و اعتباربخشی، نمایندگان نظام پزشکی، نماینده سازمان تعزیرات و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.
🔸 در این نشست، مجموعهای از پروندههای ارسالی به کمیسیون مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت. پس از ارزیابی دقیق مستندات، موارد مربوط به تخلفات یا جرائم بهداشتی، درمانی و دارویی احراز و مقرر شد پروندهها جهت طی مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی و سایر مراجع قضایی ذیصلاح ارجاع داده شوند.
🔸 دکتر حسین معصومیاصل در این جلسه با تأکید بر اهمیت نظارتهای مستمر، بر ارتقای کمی و کیفی بازدیدها از واحدهای تولید محصولات غذایی، داروخانهها و مراکز درمانی تأکید کرد و خواستار جدیت بیشتر در فرآیند نظارت و ارزیابی شد.
🌐https://www.savehums.ac.ir/fa/news/10220
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
🎥https://www.aparat.com/savehsalamat
🔴ادارات استان مرکزی در روزهای پنجشنبه تا پایان سال تعطیل شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری:
🔹با توجه به فرارسیدن فصل سرما و در راستای کاهش آلودگی هوا، براساس پیشنهاد کارگروه مدیریت مصرف انرژی و تأکیدات شورای راهبری تحول اداری استان حسب موافقت استاندار مرکزی ساعت کاری تمامی دستگاههای دولتی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانکها، بیمهها و شهرداریها که امکان دورکاری برای آنها فراهم است، به استثناء دستگاه های اجرایی خدمات رسان و عملیاتی در حوزههای آموزشی و بهداشتی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک بوده و مستقیماً به مردم ارائه خدمت مینمایند (بیمارستانها، مراکز بهداشتی و درمانی پایگاههای انتقال خون و تعدادی از شعب منتخب بانکها، بیمهها و مؤسسات مالی و اعتباری) با تشخیص مدیر واحد ذی ربط روزهای پنج شنبه از مورخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۶ تا پایان اسفند سال جاری با استفاده از ظرفیت آئین نامه دورکاری موضوع تصمیم نامه شماره ۷۶۴۸۱۴۴۷۲۶ مورخ ۱۳۸۹/۰۴/۰۷ تعطیل هستند.
🔹ضروری است مدیران ارشد دستگاههای اجرایی به گونهای برنامهریزی و نظارت نمایند که اجرای مفاد بخشنامه موصوف هیچ گونه خدشهای در نحوه پاسخگویی و تداوم ارائه خدمت به مردم ایجاد ننماید.
🗓چهارشنبه ۵ آذر
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
🎥https://www.aparat.com/savehsalamat
#پویش_قرائت_روزانه_یک_صفحه_از_قرآن
🌺 نفسهایت را با قرآن تازه کن!
📖 تلاوت صفحه 17 قرآن کریم
فایل صوتی + متن + ترجمه
🔗 https://www.manahel.ir/quran-page17
📚 چراغ راه امروز:
🌿 جزای عمل بد در قرآن✨
🔗 https://www.manahel.ir/krok
🌺 "تلاوت قرآن، مایه روشنایی دلهاست"
💢برگزاری هجدهمین آزمون توجیهی بدو خدمت (کارکنان مجموعه ی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)
🔺به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه ۶ آذر ماه ۱۴۰۴، هجدهمین آزمون توجیهی بدوخدمت( کارکنان مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع(اداره کل منابع انسانی) دانشکده علوم پزشکی ساوه در سالن آزمون پردیس دانشکده، همزمان با سراسر کشوربرگزار شد.
🔸این آزمون با حضور "معصومه جوانمرد" مدیر منابع انسانی دانشکده (ناظر وزارت بهداشت) و کارشناس آموزش ضمن خدمت دانشکده و همکاران حراست، فناوری اطلاعات، پشتیبانی و روابط عمومی با رعایت کامل دستورالعملها برگزار و با موفقیت به پایان رسید.
خبرتکمیلی:
🌐https://www.savehums.ac.ir/fa/news/9735
#دانشکده_علوم_پزشکی_ساوه
➖➖➖➖
✅ روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی ساوه
🌐 http://www.savehums.ac.ir
📳eitaa.com/webda_saveh
🎥https://www.aparat.com/savehsalamat