eitaa logo
اخبار داخلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
2.3هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
1.2هزار ویدیو
62 فایل
کانال رسمی اطلاع رسانی اخبار دانشگاه علوم پزشکی لرستان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰ارزیابی جامع اعتباربخشی بیمارستان شهید ولیان شهرستان الیگودرز با حضور ارزیابان وزارت بهداشت در طی دو روز کاری در بیمارستان برگزار گردید. 🔻بر اساس برنامه های اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تیم ارزیابان اعتبار بخشی وزارت بهداشت به سرپرستی سرکار خانم خزایی سرپرست تیم ارزیاب ارشد کشوری، طی روز های 3 و 4 شهریور ماه از بیمارستان شهید ولیان بازدید و برنامه های مدیریتی و اجرایی در این مرکز را مطابق شاخص های وزارت بهداشت مورد ارزیابی قرار دادند. 🔻در ابتدا، جلسه افتتاحیه با حضور مجموعه مدیریت و مسئولین واحدهای بیمارستان و گروه ارزیاب در سالن کنفرانس بیمارستان، برگزار گردید. در ابتدای این جلسه خانم دکتر سرداری رئیس بیمارستان ضمن خوش آمد گویی به ناظران به ارایه توضیحاتی در خصوص تاریخچه ساخت و توانمندی های بیمارستان پرداخت. 🔻خانم خزایی سرپرست تیم ارزیابی نیز با بیان اینکه در فرآیند ارزیابی اعتباربخشی، نگاه ارزیابان همواره نگاهی جامع گرا و به دور از احساسات و سلایق شخصی بوده که در نهایت موجبات خدمت رسانی هرچه بهتر را برای مردم فراهم خواهد آورد. 🔻در ادامه تیم ارزیابی با حضور در بخش های درمانی و پشتیبانی، سنجه های اعتباربخشی و فرآیندهای آن را مورد بررسی و در مراسم اختتامیه از تلاش پرسنل برای ارائه خدمات باکیفیت به مردم تقدیر و تشکر نمودند. ┅┅┅┅❀🇮🇷❀┅┅┅┅┄ 💠 سه شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۴ 🌐 سایت رسمی معاونت درمان Http://Mdarman.lums.ac.ir لینک عضویت در کانال معاونت درمان https://eitaa.com/joinchat/1296433941C7baedf93f8 ✍ روابط عمومی معاونت درمان                          
💥 نرخ باروری در لرستان پایین‌تر از میانگین کشوری است 🔹معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طبق آمار ثبت‌احوال و سامانه‌های دانشگاهی، وضعیت نرخ باروری در استان متوسط و پائین‌تر از میانگین کشوری است. ✳️ عضویت در پرمخاطب ترین کانال خبری لرستان: @mojekhabarlorestan
🗓 در تاریخ چهارم شهریورماه ۱۴۰۴، نشست تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر مهرداد غلامی، مدیر امورآموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، در سالن جلسات معاونت آموزشی برگزار شد. این نشست با هدف بررسی مسائل علمی و آموزشی دانشجویان برگزار گردید و نمایندگان تشکل های دانشجویی به بیان دغدغه‌ها و چالش‌های آموزشی دانشجویان در مقاطع مختلف و ارائه راهکارهای ارتقاء کیفیت آموزش و تعامل مؤثر با اساتید و زیرساخت‌های آموزشی پرداختند. 🔹 دکتر غلامی ضمن استقبال از فضای گفت‌وگو و مشارکت دانشجویان، بر لزوم تعامل مستمر میان مدیریت دانشگاه و نمایندگان تشکل های دانشجویی تأکید کرد و اظهار داشت: «شنیدن صدای دانشجویان، نخستین گام در مسیر بهبود کیفیت خدمات دانشگاهی است.» 💬 نکات برجسته مطرح‌شده: ✅تأکید دکتر غلامی بر اهمیت مشارکت فکری و انتقادی دانشجویان و استقبال از آن یکی از ارکان توسعه پایدار در حوزه آموزش ✅درخواست دانشجویان برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی و دسترسی به منابع علمی ✅پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک بین معاونت آموزشی و نمایندگان تشکل‌ها برای پیگیری مطالبات ✅بررسی مشکلات مربوط به برنامه‌ریزی درسی، کارآموزی‌ها و ارزیابی‌های آموزشی 🤝 نتیجه‌گیری: نشست با توافق بر استمرار جلسات مشابه در ماه‌های آتی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی به پایان رسید. فضای گفت‌وگو، صمیمی و سازنده بود و امید می‌رود نتایج این نشست در ارتقاء سطح آموزشی دانشگاه مؤثر واقع شود. •┈••✾❀@Moavenat_Amoozeshi_LUMS❀✾••┈•
🔹 با حضور مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت؛ ⭕️ چهار پروژه ی سلامت در لرستان افتتاح شدند ➖ در هفته دولت چهار پروژه ی حوزه ی سلامت در استان افتتاح شدند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، طی مراسمی که چهارم شهریور و با حضور دکتر احمدرضا ریحانی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی شکایات وزارت بهداشت، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و برخی مدیران دانشگاه به صورت وبینار برگزار شد، چهار پروژه ی حوزه سلامت با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد ریال در شهرستان های دلفان و الیگودرز به بهره برداری رسیدند. این پروژه ها شامل مرکز بهداشتی درمانی بزنوید الیگودرز و سه خانه بهداشت در شهرستان دلفان بودند که روسای شبکه های بهداشت و درمان این شهرستان ها به صورت وبینار در افتتاح آنها حضور داشتند. در حاشیه ی این مراسم همچنین از برخی پزشکان به نمایندگی از جامعه پزشکی به مناسبت روز پزشک با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد. ➖ خبر: کاظمی زهابی ➖ عکس: مصطفی باقری 📎 ۴ شهریور ۱۴۰۴ 🇮🇷 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان 🆔 👉 @webdalorestan @webdalorestan120
🔹 جلسه ی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت؛ ⭕️ سرپرست دانشگاه: لرستان محروم است و باید ویژه دیده شود ➖ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر نگاه ویژه در وزارت بهداشت به استان محروم لرستان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، دکتر جلال الدین امیری چهارم شهریورماه در جلسه اعضای هیات رئیسه دانشگاه با مدیر کل بازرسی وزارت بهداشت عنوان کرد: آخرین امید مردم محروم در لرستان در حوزه ی سلامت بخش دولتی است که این موضوع می طلبد، در این راستا در وزارت بهداشت استان به صورت ویژه حمایت شود. وی تاکید کرد: بخش عمده ای از مراکز بهداشتی و بیمارستان ها در استان و تجهیزات آنها فرسوده بوده و نیازمند ساماندهی می باشند. سرپرست دانشگاه خطاب به مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت ابراز کرد: انتظار داریم روند تکمیل سه پروژه ی بزرگ بیمارستانی استان و تفاهم نامه بخش عمرانی مراکز بهداشتی به صورت خاص در وزارت پیگیری و حمایت شوند. دکتر امیری ادامه داد: لرستان صنعتی نبوده و به ردیف های اعتباری جاری خود وابسته است لذا افزایش و تخصیص این اعتبارات یک ضرورت است. وی عنوان کرد: در بازسازی هایی که طی ادوار گذشته در حوزه ی سلامت عمده ی استان های کشور انجام شد متاسفانه برای لرستان به خوبی اتفاق نیفتاده است. سرپرست دانشگاه تصریح کرد: استقلال دانشگاه نسبت به ورود نهادهای بیرونی در تصمیمات اصلی آن یکی از مهم ترین انتظارات و مطالبات است. دکتر امیری به ایثار کادر درمان دانشگاه در حمایت از رزمندگان اسلام طی جنگ تحمیلی ۱۲ روزه اشاره کرد و گفت: در جریان این جنگ کادر درمان و مردم نشان دادند حاضرند برای دفاع از نظام و تمامیت ارضی کشور در برابر بیگانگان حاضر به انجام هر کاری هستند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد نتیجه ی حضور مدیرکل بازرسی وزارت بهداشت در نهایت منجر به کاهش محرومیت در استان شود. ➖ خبر: کاظمی زهابی ➖ عکس: مصطفی باقری 📎 ۴ شهریور ۱۴۰۴ 🇮🇷 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان 🆔 👉 @webdalorestan @webdalorestan120