🔰 برپایی ایستگاه سلامت به مناسبت هفته وحدت در خرمآباد
📌 به لطف خدا، همزمان با هفته وحدت، جمعی از فعالان فرهنگی و اعضای بسیج جامعه پزشکی مرکز آموزشی درمانی شهید رحیمی خرمآباد، در روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۴ با برپایی ایستگاه سلامت در محله علیآباد این شهر، با ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی میزبان شهروندان بودند.
💠 در این اقدام که با استقبال گسترده مردم روبرو شد، خدمات سلامت محور و رایگانی از جمله معاینه و مشاوره پزشکی، آموزش پیشگیرانه و همچنین پایش و غربالگری سلامت با سنجش قند و فشار خون به صورت رایگان ارائه شد.
┈┈•✾❀🍃 🇮🇷 🍃❀✾•┈┈
💠#قرارگاه_کرامت
💠#شورای_فرهنگی
💠#دفتر_مشاوره_ارمغان_مهر
💠#بسیج_جامعه_پزشکی
💠#روابط_عمومی
💠#مرکز_آموزشی_درمانی_شهید_رحیمی
🔗https://eitaa.com/farhangi2023
.
🔹برگزاری اولین کارگروه فرهنگ سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان رومشکان
🔺کارگروه فرهنگ سلامت در شهرستان رومشکان با حضور مهندس جودکی نژاد ریاست شبکه بهداشت و درمان،مهندس احمدی سرپرست مرکز بهداشت ، اعضای کارگروه و همکاری واحد آموزش و ارتقای سلامت در ستاد شبکه برگزار شد.
♦️در ابتدای این کارگروه مهندس جودکی نژاد ضمن خیرمقدم به اعضای کارگروه مطالبی در مورد فرهنگ سلامت و تاثیر آن در سلامت عموم مردم و خودمراقبتی و تقدم پیشگیری بر درمان و اهمیت همکاری بین بخشی بیان داشتند و در ادامه مسئول آموزش سلامت مطالبی در مورد مفهوم فرهنگ و فرهنگ سلامت و انتظارات از ادارات سطح شهرستان ارائه دادن و همچنین طی این کارگروه چالش ها و مشکلات مربوط به بیماری های غیر واگیر توسط مهندس پیری مطرح گردید و در پایان دکتر احمدی سرپرست مرکز بهداشت ضمن بیان اهمیت فرهنگ سلامت در سلامت روحی و جسمی و اجتماعی عموم مردم راهکارهایی جهت حل برخی از چالش های حوزه سلامت ارائه دادن .
🔺فرهنگ سلامت، خود مراقبتی و تقدم پیشگیری بر درمان و مجموعه باورها و رفتارهای سالم و مؤثر در این زمینه و بسترهای لازم برای تحقق شرایط مناسب جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی را فراهم می آورد
♦️روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رمشکان ۱۷ شهریور ۱۴۰۴🇮🇷🇮🇷
🔷 پلمب دو مرکز غیر مجاز دندانپزشکی در خرم آباد
♦️در راستای ادامه طرح تشدید بازرسی و نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی استان، دو مرکز دندانپزشکی غیر مجاز (تجربی کار و فاقد مدرک) در شهرستان خرم آباد توسط کارشناسان نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با همکاری پلیس اماکن صبح امروز پلمب شدند.
🔷بر اساس گزارش اداره نظارت، بدلیل فعالیت برخلاف ضوابط وزارت بهداشت توسط افراد غیر مجاز و فاقد صلاحیت حرفه ای مطابق آئین نامه های ابلاغی وزارت پس از ارجاع پرونده به کمیسیون ماده 11، متخلفین به مراجع قضایی معرفی می شوند.
✅ فعالیت و بازرسی کارشناسان معاونت درمان دانشگاه و پلیس نظارت بر اماکن به صورت مستمر می باشد و هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی و درمانی و شکایات مردمی، می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند.
┅┅┅┅❀🇮🇷❀┅┅┅┅┄
💠 دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴
🌐 سایت رسمی معاونت درمان
Http://Mdarman.lums.ac.ir
لینک عضویت در کانال معاونت درمان
https://eitaa.com/joinchat/1296433941C7baedf93f8
✍ روابط عمومی معاونت درمان
🔷 دیدار سرپرست دانشگاه با همکاران حوزه پشتیبانی
♦️دکتر جلال الدین امیری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان، صبح امروز به منظور خداقوت و خسته نباشید به همکاران خود با پرسنل حوزه پشتیبانی دانشگاه دیدار کرد و در جریان روند ارائه خدمات همکاران دانشگاهی در حوزه های مالی، تحول اداری، پرسنلی، بودجه، آموزش، بایگانی و خدمات و پشتیبانی دانشگاه قرار گرفت.
💠 لطفا گزارش تصویری این دیدار را ملاحظه بفرمائید.
📎 دوشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۴
✍ علی حیدری / وبدا لرستان
#جهاد_تبیین_از_ضروریات_جامعه
#فرزند_بیشتر_نشاط_بیشتر
#نه_به_تصادف
https://eitaa.com/webdalorestan
https://eitaa.com/webdalorestan120
https://ravabet.lums.ac.ir/