eitaa logo
اخبار داخلی دانشگاه علوم پزشکی لرستان
2.3هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
1.2هزار ویدیو
62 فایل
کانال رسمی اطلاع رسانی اخبار دانشگاه علوم پزشکی لرستان
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹️انتخاب غلط کیف و کفش؛ یعنی دردهای پنهان کودک ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄ ✅*ساغ نیوز *را در ایتا دنبال کنید ✅*ساغ نیوز* را به دیگران معرفی کنید ✅برای ورود به کانال *ساغ نیوز* روی لینک زیر کلیک کنید: https://eitaa.com/sagh_news_lums
معاونت غذا و دارو لرستان میزبان انتقال تجربهٔ کشوری در حوزهٔ سامانهٔ هوشمند دارو شد به منظور بهره‌گیری از تجربیات موفق و الگوبرداری از سامانه نوآورانه خرید دارو، هیأتی متشکل از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات معاونت غذا و دارو از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اقدام به برگزاری جلسه همفکری و بازدید میدانی از این سامانه نمود. این بازدید که با توجه به عملکرد مثبت و پیشرو استان لرستان در حوزه مدیریت تامین، توزیع و بهینه‌سازی زنجیره دارویی کشور ترتیب یافته بود، با حضور دکتر رضا سپهوند معاون غذا و دارو، دکتر محمد ظفریان مدیر دارویی استان، مهندس اصغر دریک و جمعی از کارشناسان ارشد این حوزه همراه شد. در این نشست تخصصی، دکتر سپهوند با خیرمقدم به میهمانان، توضیحاتی جامع در خصوص مکانیزم‌های اجرایی و زیرساخت‌های فناورانه این سامانه ارائه نمود. دکتر ظفریان نیز با اشاره به قابلیت‌های گسترده این سیستم، از برنامه‌ریزی برای تعمیم و اجرایی‌سازی این الگوی موفق در سطح ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد که گامی بلند در راستای ارتقای کیفیت خدمات دارویی در کل کشور محسوب می‌شود. این رویداد، نماد بارزی از همکاری‌های بین‌استانی و نقش بی‌بدیل فناوری اطلاعات در تحول نظام سلامت است. اخبار معاونت غذا و داروی لرستان را اینجا دنبال کنید: https://eitaa.com/fdalorestan 🆔https://instagram.com/fdalorestan 🌐https://mfdo.lums.ac.ir
📢 پرداخت ۶۰ درصد کارانه پزشکان متخصص در بیمارستان‌های دولتی استان لرستان 🔹در راستای افزایش رضایتمندی پزشکان متخصص و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در مناطق محروم استان، ۶۰ درصد از کارانه پزشکان متخصص جدیدالورود در ماه‌های اردیبهشت ، خرداد و تیر ۱۴۰۴ به حساب بیمارستان‌های دولتی استان واریز و در دستور پرداخت قرار گرفت. 🔻به گفته دکتر سیف، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، پرداخت کارانه پزشکان متخصص در شش‌ماهه نخست سال جاری به‌روز شده است. همچنین طی این مدت، هفت مرحله پرداخت کارانه برای پزشکان متخصص شاغل در بیمارستان‌های دولتی استان انجام شده که هدف آن ایجاد انگیزه، حفظ و ماندگاری نیروهای متخصص درمانی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار بوده است. 📅 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ 🌐 [سایت رسمی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان](https://mdarman.lums.ac.ir) 📲 [عضویت در کانال معاونت درمان در ایتا](https://eitaa.com/joinchat/1296433941C7baedf93f8) ✍ روابط عمومی معاونت درمان
. 🔹پلمب یک مطب دندانپزشکی خانگی غیرمجاز در شهر کوهدشت ♦️در راستای تشدید بازرسی و نظارت بر مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان،یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز مداخله کننده در امور پزشکی در شهرستان کوهدشت با حکم دادستان توسط عوامل نیروی انتظامی و کارشناسان‌ نظارت بر درمان شبکه پلمب گردید و ابزار و تجهیزات پزشکی مربوطه جمع آوری و ضبط و افراد مرتبط به مراجع قضایی معرفی شدند. 🔺لازم به ذکر است فعالیت و بازرسی کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت به صورت مستمر می باشد و همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی و درمانی و شکایات مردمی، می توانند با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند 🗓 دوشنبه 24شهریور ۱۴۰۴ ✍به کانال بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت در ایتا بپیوندید👇👇 🔻🔻🔻🔻🔻 https://eitaa.com/Kuhdashthealth
🧬 کنفرانس علمی یک‌روزه مقاومت‌های میکروبی در درمان بیماری‌های عفونی 📌 کد شناسه برنامه: ۲۴۰۸۰۹ 🔬 با توجه به اهمیت روزافزون مقاومت‌های میکروبی در روند درمان، از شما دعوت می‌شود در این نشست علمی تخصصی شرکت فرمایید. 📅 زمان: پنج‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۴ 📍 مکان: آمفی‌تئاتر ابن‌سینا، بیمارستان شهید رحیمی، خرم‌آباد 🎓 گروه‌های هدف: پزشکان عمومی، داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان 🎁 امتیاز بازآموزی: ۵ امتیاز 🌐 ثبت‌نام: از طریق سامانه آموزش مداوم کشور www.ircme.ir 📣 برگزارکننده: واحد آموزش مداوم، معاونت آموزشی 🌱مارا به دوستان خود معرفی کنید👇 •┈••✾❀@Moavenat_Amoozeshi_LUMS❀✾••┈•
📰 برگزاری جلسه شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه‌نگر و پاسخگو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۴، جلسه شورای راهبری آموزش پزشکی جامعه‌نگر و پاسخگو در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد. این نشست با حضور دکتر غلامی، مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر شهسواری، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، و جمعی از اعضای شورای راهبری برگزار گردید. در این جلسه، ضمن بررسی عملکرد واحد آموزش پاسخگو در سال گذشته، برنامه‌های عملیاتی جدید در راستای ارتقاء کیفیت آموزش پزشکی با محوریت نیازهای جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین، اعضا به بررسی راهکارهای بهبود کوریکولوم‌های آموزشی و تقویت آموزش در عرصه پرداختند. دکتر غلامی در سخنانی بر اهمیت همسویی آموزش پزشکی با نیازهای واقعی جامعه تأکید کرد و خواستار مشارکت فعال‌تر دانشکده‌ها در اجرای برنامه‌های جامعه‌نگر شد. دکتر شهسواری نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، بر نقش پژوهش‌های کاربردی در بهبود فرآیندهای آموزشی تأکید نمود. در پایان جلسه، دکتر لشکرآرا با جمع‌بندی مباحث مطرح‌شده، به پرسش‌ها و دغدغه‌های اعضا پاسخ داد و نکات کلیدی جلسه را مرور کرد. مقرر شد ارزیابی و اثربخشی این جلسه و نتایج آن در جلسات آتی شورا ارائه گردد. 🌱👈مارا به دوستان خود معرفی کنید👇 •┈••✾❀@Moavenat_Amoozeshi_LUMS❀✾••┈•
مراسم رسمی امضای اسناد تفاهم‌نامه‌ همکاری چهارجانبه بهداشتی–درمانی میان شهرهای قطب شرق استان لرستان برگزار گردید مراسم رسمی امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری چهارجانبه بین شهرهای دورود، بروجرد، الیگودرز و ازنا، با محوریت هماهنگی و همکاری‌های بهداشتی و درمانی در شرایط بحرانی، روز دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۴ در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود برگزار شد. 📌در این مراسم، شبکه بهداشت دورود میزبان جمعی از مسئولان از جمله مدیر محترم بحران و پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی، رؤسای محترم شبکه‌ها و بیمارستان‌ها، کارشناسان مسئول حوزه‌های بحران، مدیریت خطر حوادث و بلایا، پدافند غیرعامل، دبیران بحران بیمارستان‌ها، اعضای بخش اول چارت فرماندهی حادثه (ICS) در شبکه بهداشت دورود، همچنین رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی نرگس و مسئول بهداری درمانگاه ولی‌عصر (عج) سپاه شهرستان دورود بود. 📌در ابتدای مراسم، سرکار خانم دکتر پولادوند، ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان و مسئول مدیریت خطر بلایا، بحران و پدافند غیرعامل، ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، به تبیین اهداف جلسه پرداختند. ایشان در ادامه بر اهمیت هم‌افزایی و هماهنگی با ذینفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی در شرایط اضطراری و بحرانی تأکید کردند و نقش این همکاری‌ها را در افزایش ظرفیت‌های مقابله و پاسخ مؤثر در بحران‌ها حیاتی دانستند. 📌در پایان این نشست، اسناد تفاهم‌نامه‌های همکاری چهارجانبه به‌صورت رسمی به امضا رسید و این مراسم با تاکید بر تداوم همکاری‌های بین‌بخشی در حوزه سلامت و مدیریت بحران، خاتمه یافت. ✍ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود https://eitaa.com/joinchat/2419917009C88e7b21431