من واقعا دیگه از هیچی خوشم نمیاد هیچ حسی توم نیست، اصلا انگار یکی گرفته بال های پروانه هامو با قیچی تیکه تیکه کرده، هیچی خوشحالم نمیکنه.
نه سر وقت میخوابم نه دیگه دلم واسه چیزی میسوز نه خوشحال میشم نه زیاد میخندم نه دیگه احساسی دارم نه دل میبندم نه با کسی صمیمی میشم هیچ حسی دیگه توم نیست، از قوی بودن خسته شدم.
919.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عجب عمل به قولی اوردم براتون
آمار 470 چنل زیر گذاشته میشه✨
https://eitaa.com/joinchat/4000450113C5011979739
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با منی که غریبه ترین آشنام تویی
https://eitaa.com/joinchat/4000450113C5011979739
دلتنگی خیلی قوی تر از غروره ، اگه پیام نمیده از غرورش نیست ؛ دلش برات تنگ نمیشه.
از آدم ها بت نسازید، این خیانت است. هم به خودتان هم به خودشان؛خدایی میشوند که خدایی کردن نمیدانند وشما در آخر میشوید سر تا پا کافرِ خدایِ خود ساخته.
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابا پرپر شدم منو جمعم کن
https://eitaa.com/joinchat/4000450113C5011979739