eitaa logo
خانه هم‌افزایی انرژی و آب
447 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
282 ویدیو
76 فایل
پایگاه اطلاع‌رسانی #سمن 🏠خانه هم‌افزایی انرژی و آب خراسان رضوی اولین و بزرگترین تشکل(NGO)کشور (ش ثبت 6448) با رویکرد #هم‌افزایی میان تمامی ذینفعان انرژی، آب و محیط‌زیست در بخش دولتی، خصوصی و مردم ادمین کانال: @wesh1234 ☎️۰۵۱-۳۸۴۳۴۱۴۳
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰انرژی یا برای همه یا برای هیچکس تاسیسات انرژی رژیم صهیونیستی زیر حملات سنگین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. 📡 @wesh_ir
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
  پروردگارا! ملّت ایران را بر دشمنانش پیروز کن ✏️پروردگارا! ما را در مقابل دشمنان، در مقابل دشمنیها، در مقابل خباثتها، با همان روحیه‌ای که مطلوب و مرضی پیغمبر اکرم و ائمه‌ی هدی است تا آخر نگه بدار. 🌷 پروردگارا! ملت ایران را بر دشمنانش پیروز کن. ۱۳۹۳/۰۱/۰۶ @BisimchiMedia
💐 عید سعید فطر و عید نوروز را به یکایک ملت ایران تبریک می‌گویم 🔻بسم‌الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب والابصار یا مدبّر اللیل و النهار یا محوِّل الحول و الاحوال، حَوِّل حالَنا الی احسن الحال 🔹امسال بهار معنویت و بهار طبیعت یعنی عید سعید فطر و عید باستانی نوروز با یکدیگر تقارن پیدا کرده که این دو عید مذهبی و ملی را به یکایک آحاد ملت تبریک میگویم و خصوص عید سعید فطر را به همه مسلمین جهان تهنیت میگویم. ✍🏼 بخشی از پیام رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵ شمسی 📲 @rahbar_enghelab_ir
یا مُقَلِّبَ القلوب و الأبصار، یا مُدَبِّرَ اللیل و النهار، یا مُحَوِّلَ الحَول و الأحوال، حَوِّل حالَنا إلی أحسنِ الحال. خانه هم‌افزایی انرژی و آب، عید سعید فطر و سال نو را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گوید؛ بهاری که با «جنگ رمضان» و شهادت پرچمداران انقلاب، نخبگان آب و برق و کودکان معصوم این سرزمین گره خورد، اما اراده ملی را استوارتر کرد. ما در کنار مردم، در سنگر دانش و اندیشه در حوزه آب، انرژی و محیط زیست، متعهد به ساختن ایرانی امن‌تر، هم‌افزا و پیشرفته‌تر هستیم. عیدتان مبارک، یاد شهیدان ماندگار و راه فردای ایران روشن و استوار 📡 @wesh_ir
🔸رنگ دودهای ناشی از انفجار چه معنا و مفهومی دارد؟ 📡@wesh_ir
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰وزیر نیرو: شبکه برق ایران در برابر حملات زیرساختی تاب‌آور است 💠این نخستین بار نیست که زیرساخت‌های حیاتی کشور هدف حمله قرار می‌گیرد و صنعت برق در سال‌های گذشته نیز تجربه مواجهه با چنین شرایطی را داشته است. 🔷مردم در سال‌های مختلف شاهد بوده‌اند که فرزندان آنها (نیروهای فنی و مهندسی صنعت برق) چگونه در شرایط سخت و حتی در زمان وقوع حملات، در خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع حضور پیدا کرده و خدمات‌رسانی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برقرار کرده‌اند. 🔷حملاتی توسط دشمن به نیروگاه‌های قشم (که آب‌شیرین‌کن نیز بود) و برخی نیروگاه‌ها در منطقه عسلویه و هنگام، برای آسیب‌رساندن به زیرساخت‌های انرژی انجام شد، اما تیم‌های فنی شبانه‌روز توانستند در مدت کوتاهی آسیب‌ها را برطرف کنند. 🔷 حمله به زیرساخت‌های برق و آب را مغایر با معاهدات شناخته‌شده بین‌المللی است؛ این تأسیسات مستقیماً با تأمین نیازهای اساسی مردم مرتبط هستند و حمله به آن‌ها، حمله به مردم است. ⭕️ آنها از ما آسیب‌پذیرتر هستند، روند تولید برق در ایران در صدها نیروگاه در صدها نقطه در حال تداوم است اما واحدهای تولید برق آنها متمرکز او آسیب‌پذیر هستند. 🔷 بسیاری از واحدهای نیروگاهی و تجهیزات صنعت برق کشور با تکیه بر توان داخلی طراحی، ساخته یا بومی‌سازی شده‌اند و همین موضوع باعث شده امکان تعمیر و بازگرداندن سریع تجهیزات آسیب‌دیده فراهم باشد. در حال حاضر شبکه برق در وضعیت پایداری قرار دارد و حتی در برخی مقاطع با مازاد تولید مواجه هستیم. 🔷 بیش از ۱۰۰ هزار نفر کارشناس متخصص در وزارت نیرو در حال خدمت و انجام وظیفه به صورت شبانه روزی هستند. 📡 @wesh_ir
🔰 تبعات یک حماقت = خاموشی فراگیر در منطقه و ۳ رخداد دیگر 🔷معاون اول رییس‌جمهور: حمله به زیر ساخت های حیاتی یعنی تهدید مستقیم مردم و نقض آشکار اصول و حقوق بین الملل. ما آغازگر این جنگ نبودیم؛ اما در دفاع از مردم و سرزمین‌مان تردید نخواهیم کرد. حمله به زیر‌ساخت ایران، به خاموشی فراگیر در منطقه می‌انجامد. 🔷قرارگاه خاتم الانبیا: در صورت عملی‌شدن تهدیدات آمریکا درباره نیروگاه‌های ایران: ۱-بسته‌‌ماندن کامل تنگه هرمز تا بازسازی نیروگاه‌های تخریب شده ما ۲-نیروگاه‌های برق، زیرساخت‌های انرژی و فناوری اطلاعات رژیم هدف قرار خواهند گرفت۳-همه شرکت‌های مشابه در منطقه با سهام‌داری آمریکایی و ۴-نیروگاه‌های برق کشورهای میزبان پایگاه آمریکا، هدف مشروع خواهند بود. 📡 @wesh_ir
🔴تغییرات سهمیه بنزین از اول فروردین ۱۴۰۵ 🔹۱- میزان سهمیه دوم یعنی ۳۰۰۰ تومانی تمام کاربری‌های خودرو دوگانه سوز به ۵۰ درصد میزان فعلی کاهش یافت.(غیر از آمبولانس و جانبازان معلولین) 🔹۲- دوره ذخیره‌سازی سهمیه اول یعنی ۱۵۰۰ تومانی خودروهای سواری شخصی و موتورسیکلت از شش ماه به سه ماه کاهش یافت. 🔹۳- سهمیه دوم ماهیانه تخصیصی به خودروهای سواری شخصی از ۱۰۰ لیتر به میزان ۷۰ لیتر در ماه و گروه وانت های بنزین‌سوز (پرمصرف و کم مصرف)از ۲۹۰ لیتر به ۲۰۰ لیتر در ماه کاهش یافت. 🔹سایر موارد بدون تغییر است. 📡 @wesh_ir