eitaa logo
آموزش زبان انگلیسی کودکان😍
5.1هزار دنبال‌کننده
504 عکس
588 ویدیو
8 فایل
محمد پناهنده هستم مؤسس اولین اکادمی تخصصی آنلاین زبان انگلیسی کودکان😍✌🏻 اینجا فرزندت با بازی و سرگرمی زبان انگلیسی رو یاد میگیره درست مثل زبان مادریش👌🏻🤩 ارتباط با من 👇🏻😇 : @wetalk_ad شماره ویتاک👇🏻☎️ 021-91014056
مشاهده در ایتا
دانلود
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Heads up مواظب باش، حواست باشه😤 اینو مامان ها به بچه ها زیاد میگن😅👆🏻
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محاله ممکنه بچه ها اینجوری انگلیسی رو آموزش ببینن و یاد نگیرن!!!👆🏻😍✅ ice یخ 🧊 R+ ice برنج 🍚 M + ice موش ها 🐭 دیدی چه باحاله؟😉 شما این رو با روش های قدیمی و کتاب مقایسه کن!!!!❌
27.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش اصولی و درست یعنی این ویدئو👆🏻 بچه ها همه همسن هستن😍 داخل یک فضای آنلاین و امن✅ همراه با معلم👩‍💻 پشتیبان اختصاصی👩‍🏫 با تکنیک های مکالمه محور، انگلیسی رو یاد میگیرن🤩 از زبان هم زده نمیشن❌
کلاس های حضوری بعد از مدرسه😢 کتاب های خسته کننده و سخت😭 همه شون دلایلی هستن برای یاد نگرفتن زبان انگلیسی!❌ دیگه خیلی وقته این روش برای یادگیری زبان منسوخ شده، الان روش درست برای یادگیری مکالمه محور هست👌🏻📌
اگر میخوای خودت یا فرزندت اصولی زبان رو یاد بگیرید🌟😍 از اول مسیر یک همراه داشته باشید که کامل راهنمایی تون کنه😉 برای درخواست مشاوره رایگان و تخصصی پیام بدید تا کارشناسان کامل راهنمایی تون کنند👇🏻🌹 @wetalk_ad
سلام دوستان شبتون بخیر😍 خوش آمدید بریم سراغ آموزش های امشب؟😉 @wetalk_ad
کدوم گزینه درمورد Happen درسته؟!😍 1. رویداد 2. اتفاق افتادن 3. هردو @wetalk_ad
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از این به بعد خواستید جایی برید از این ساختار استفاده کنید😍👇🏻 I'm going دارم میرم🚶
وقتی میخوایم بگیم "دارم میرم" از فعل going استفاده می‌کنیم👇🏻🤩 I'm going دارم میرم🚶 I'm going to the store دارم میرم مغازه I'm going home دارم‌میرم خونه I'm going to the park دارم میرم پارک
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هردفعه که ویدئو نتایج بچه ها رو میبینم کیف میکنم😍🤌🏻🤌🏻 شما فقط تسلط رو ببینید چقدر قشنگ انگلیسی صحبت میکنه پسر عزیزمون😉🫵🏻 اگر‌ میخوای مشاوره رایگان بگیرید و کامل راهنمایی بشید به آیدی زیر پیام بدید تا کارشناسان ویتاک راهنمایی تون کنند🌹👌 @wetalk_ad
سلام دوستان وقتتون بخیر😍 بریم سراغ آموزش های امشب؟👇🏻😉
"بدبین" میشه👇🏻👇🏻 1.pessimist 2.Optimist @wetalk_ad