هدایت شده از anṓnymos
یاخدااا آرچییی رفتم پروفایل باران بانوتونو دیدممم. آقا این دو تا پستها چقدر خوب بودنننن.ولی هنوزم معتقدم کارکتر رین و آرچی خیلی بامزن باهمم یهجوری انگار دلقکبازیشون همو کامل میکن-
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
پروفایل های باران بانو همیشه لبخند میارن رو لب آدمTT
پست هاشو دیدیدیدیدید؟دقیقا،عالی بودن خیلی قلم قشنگی داره این پوسایدون زاده😭
موافقممم کاراکترهای آرچی و رین به طرز تصادفی کنار هم جالب به نظر میان🦖🎸
#anṓnymos
هدایت شده از anṓnymos
نه آرچیی منظورم از مچ شخصیتهای کارکتریتون بود. یعنی کله قرمز و کرم کتاب. شوخطبعیتون خیلی بهم میادد
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
شرمند-
آخه قصد دریاده والا یکریز دیگه و قلب و اینا...
و جدی خوشحالم که اینو شنیدمTT
برای یک دلقک مایه افتخار اس-
#anṓnymos
هدایت شده از anṓnymos
نمیدونم فقط منم که حس میکنم تریوی کاساندرا و رین و آرچی قراره فوقالعاده باشن یا نه- تو خاطرهنویسیات از تریوتون بنویسسس جای دختر پوسایدون خالی بودد
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
مرسییییی
این دونفر مورد علاقه های منن جدیTT
درواقع وقتی داشتم مینوشتم قرار بود رین هم در داستان به همراه برادر مبارک حضور داشته باشن ولی خب ایتا تعداد نویسه هام رو محدود کرده بود برای همین خیلی کوتاه و بی نمک شدTT
#anṓnymos
هدایت شده از anṓnymos
آقا ما مخلص شما ایم لطف داری D: حقیقتش داشتم از پاسخ دادن شما نا امید میشدم😭
بله بله منم همچنین مشتاق بیشتر شناختن شما هستمممم
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
من شرمندهTT
همونطور که گفتم یکم بین جواب دادن ها فاصله میدم تا تعدادشون حداقل ده تا بشه بعد عملا جواب میدم وگرنه هرروز چک میکنم و جواب ها رو آماده میکنمTT
فدایتان بشون،اطلس پوسایدونییی🔱✨
#anṓnymos
هدایت شده از anṓnymos
ده تا فکت از آرچی بگو
(فان فکت یا هرچی-)
اصلا دوازده تا-
پونزده-
بیشتر از ده تا بگو😭🙏
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
خیلی زیاد نیس-؟
AAAAAAAA
تاحالا بهش نفکریده بود-
ولی اوکی🦖✨
بزن بریم:
1_آرچی معمولا لباس های آستین بلند میپوشه چون بدنش پر از لک و پیس و ککومک عه و اعتماد به نفسشو نداره
2_آرچی تو حفظ کردن اسم ها افتضاحه
3_اگر آرچی از شعری خوشش بیاد اونقدر پیش خودش میخونه و باهاش میرقصه تا حال همه از جمله خودش ازش بهم بخوره
4_آرچی به 3 زبان صحبت میکنه،هلندی(مادرش هلندی بوده)،انگلیسی و یونانی،توی یادگرفتن زبان ها استعداد عالی ای داره
5_آرچی در جهت یابی افتضاحه و فقط چشمی آدرس ها رو بلده
6_وقتی ۱۲ ساله بوده مادرش توی خیابون ولش میکنه و میره،قبلا هم اینکار رو کرده بود اما آرچی همیشه به خونه برمیگشت اما دفعه آخر این کار رو نکرد و ترجیح داد تا دوماه در یک شهر کوچیک به اسم لیتل راک،در نزدیک رود میسیسیپی ول بگرده
7_بی اختیار همیشه در حال دزدیه
8_بالهای پشت گوشش وقتی ۸ ساله بود طی یک روند نسبتا دردناک دراومدن
9_وقتی عصبانی یا ناراحته دوست نداره با کسی حرف بزنه،توی این موقعیت ها شدیدا اورثینک میکنه،اونقدر که آخرش حسابی سردرد میشه!پس ترجیح میده به جای این کار،اونقدر ورجه وورجه کنه و بدوعه تا خسته بشه و خوابش ببره(برای همینه معمولا میتونی توی جاهای نامتعارفی وسط خواب هفت پادشاه پیداش کنی-)
10_آرچی به زنجبیل و رولت گوشت حساسیت داره اما اونقدر بیکله ست که هردفعه امتحان میکنه ببینه هنوزم حساسیت داره یا نه-
11_آرچی عاشق بالا رفتن از اشیا مختلف و بزرگه (درخت،مجسمه،دیوار...)،هرچی مرتفع تر بهتر
12_بال های پشت گوشش کار میکنن،اما محدودیت دارن.فقط برای چنددقیقه و برای یک ارتفاع خاص میتونه پرواز کنه.بعد از اون حس میکنه کلش داره از گردنش عملا جدا میشه پس معمولا برای گشت های شبانه از کفش هاش استفاده میکنه
13_آرچی وقتی تحت فشار و یا درده خیلی خیلی حرف میزنه،اونقدر که خودشم خجالت میکشه
14_چون زیاد فعالیت میکنه،اغلب اوقات گرسنه
15_از شوخی کردن و دست انداختن دیگران لذت میبره،اما طبق قانون نانوشته ای خودش فقط این حق رو دار-
دیگه چیزی به ذهنم نمیرسهTT
#anṓnymos
هدایت شده از anṓnymos
آرچییی من عاشق عاشق عاشق خاطره شدمممم لطفا بیشتر بنویس. خیلی بیشترررر درضمن دوست دارم ریاکشن پسر ایزد دریا هم ببینم که خواهرش رو جزغاله کردیدددددد.
------------------⊰🪽⚚ ꫶˚࿔
خدایان را شکررررررTT
دارم تلاش میکنم بازم بنویس-
به ما ربطی ندارد،خواهر خودش خودش را سوزانید،اهTT
#anṓnymos