باغت آباد است حق داری که چادر سر کنی
سیب صورت، چشم خرما، گونه حلوا، لب انار
راندهشدهازآتش!♡
باغت آباد است حق داری که چادر سر کنی سیب صورت، چشم خرما، گونه حلوا، لب انار
این یه بیت شعر اعماق قلبم قراره داره ^^
صبح ها میام حوزه و میرم سرِ کلاسِ خودمون
ویس استاد رو پلی میکنم و احساس میکنم سرکلاسم و استادم داره حضوری تدریس میکنه
درس خوندن اینجوری خیلی بیشتر بهم میچسبه
#سخنشما
زیباترین حرفت را بگو
شکنجهی پنهان سکوتت را آشکار کن
و هراس مدار از آن که بگویند
ترانهای بیهوده میخوانید.-
چراکه ترانهی ما
ترانهی بیهودگی نیست
چرا که عشق
حرفی بیهوده نیست.
حتی بگذار آفتاب نیز برنیاید
به خاطر فردای ما
اگر
بر ماش منتی است؛
چرا که عشق
خود فرداست
خود همیشه است.
#سخنشما
چرا تو؟
چرا تنها تو از میان آدمیان
هندسه ی حیاتِ مرا
در هم می ریزی؟
چرا تنها تو را دوست دارم؟...🌱
#سخنشما
من دربارهى تو به آنها نگفتم،
اما تو را ديدهاند كه در چشمانم زندگی میکنی.
من دربارهى تو به آنها نگفتم،
اما تو را در كلماتِ نوشته شدهام ديدهاند.
عطر عشق، نمىتواند پنهان بماند.
چون بسیار بسیار دوستشون داشتم گذاشتم به عنوان سخن شما همینجوری توی کانال باشن خیلی قشنگ بودن ممنونم ازتون🥲❤️✨
راندهشدهازآتش!♡
امروز: _وای بارون میاد بیاید برای هم دعا کنیم _سیسی مونو دزدیدن _چرا وقتی اینقدر حافظهت ضعیفه این ا
امروز:
_شاعر میگه:
_وای من جرثقیل میخوام
_راستی مبارک باشه
_مبارک باشه؟ کی مبارک باشه؟
_وای من چقدر حیفم اومد(:
_چه خاله مهربونی
_عمه مهربون منظورته؟
_عاشقما😂
_شاید باورت نشه ولی الان بال در میارم
_همه میگفتن فاطمه مهربونه
_میدونی هفته دیگه چه روزیه؟