امروز روز عاشورا حسینی هست و نمیتونیم بیایم و انشالله فعالیت از فردا و امروز فعالیتی نداریم🙏🏻🙏🏻
ممنون از صبوری شما🙏🏻
دوستان عاشورا تموم شد و امیدواریم هرکسی نذری داده قبول باشه البته که خودمون هم شله مشهدی نذری دادیم و امیدواریم مردم راضی باشن🙏🏻🙏🏻
عاشورا تموم شد و به سلامتی رد شد و امیدوارم برای کسی مشکلی پیش نیومده باشه👍
دوستان چونکه یکم تداخل ایجاد شد و لیک خوب پیش نرفت من جنگ رو دوباره شروع میکنم و درواقع سیزن رو شروع مجدد میکنم ولی اون کشور هایی که شارژ کردن بودجه هاشون سر جاش هست✅️✅️
دوستان کشورهای شما سرجاش هست و هر کسی همون کشوری که داشت سر جاش هست✅️✅️
هر کشوری بیاد پیوی من و خودش رو معرفی کنه✅️
کسانی که بودجه شارژ کردن در زمان خرید رسید های واریزیشون رو واسه من بفرستند✅️✅️
کشورهایی که فتح شدند دوباره میتونن برگردن✅️✅️
تا فردا ساعت 12 وقت معرفی کردن دارید و هر کشور که معرفی کنه در بازی حضور داده میشه✅️✅️
آیدی جهت معرفی
@KINGPOORIA
عضو این کانال بشید👇
https://eitaa.com/world_waring
و بیانیه خود را به آیدی زیر بفرستید👇
@KINGPOORIA
عضو این کانال هم بشید👇🏻
https://eitaa.com/tajhizat_wd
و خرید تجهیزات کشور خود رو با توجه به بودجه مشخص شده واسه آیدی زیر ارسال کنید👇🏻
@Kasrakermani_92
🌍🌐world war🌐🌍
عضو این کانال بشید👇 https://eitaa.com/world_waring و بیانیه خود را به آیدی زیر بفرستید👇 @KINGPOORIA
در ضمن بیانیه فردا از ساعت 13 باز میشه✅️✅️
خرید هم از فردا ساعت 15 تا 14✅️✅️